Gå til innhold

Hva unner du deg hver mnd?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke kjøpt klær og sminke siden 2013. Her har jeg prioritert barna, men jeg ser jo at de har mer enn normalt.

Fra å med denne mnd skal jeg bruke 1000,- på meg selv. Uten dårlig samvittighet.

 

Hva unner du deg? Det er så lett å glemme seg selv når man har barn:)

 

Anonymous poster hash: 4158c...256

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bøker.

 

Jeg leser i snitt 2-3 bøker i uka og kan selvfølgelig ikke kjøpe alle selv, men jeg kjøper ganske mange....

 

Klær, frisør, sminke o.l. interesserer meg lite, så lenge jeg ser ok ut i det jeg allerede har trenger jeg ikke kjøpe nytt. Det går månedsvis mellom hver gang jeg kjøper slikt til meg selv.



Anonymous poster hash: 11dd2...a21
Skrevet

Lipbalm og.. te. Er glad i te:) 

 

Har ikke råd til å bruke penger på meg selv, men te er det kun jeg som drikker så litt luksus er det jo :)



Anonymous poster hash: 3a9a0...759
Skrevet

Fine negler.

Ellers veldig lite.

Skrevet

Godteri :)

 

Det er så mye mer moro å handle til babyen. Og hun vokser jo ut av alt på et blunk, så må jo stadig vekk fornye garderoben.. Selvom man handler på H&M blir det penger ut av det.

 

Anonymous poster hash: 701aa...f0d

Skrevet

Dyr sjokolade/vin, påfyll av vippeextension, og kanskje et par ukeblader eller bøker. Ja, også har jeg hest som koster 3-4000 kr i mnd, det er kanskje noe jeg også unner meg.

 

Anonymous poster hash: f26b6...909

Skrevet

Gelenegler! Føler meg så vel med det.



Anonymous poster hash: f6a8f...6f7
Skrevet

Prøvde meg med apostrof  i gele, men det ville pc visst ikke....



Anonymous poster hash: f6a8f...6f7
Skrevet

Bøker, kaffi, blomster (kjøper nesten alltid blomster til helga).

Skrevet

Jeg unner meg akkurat det jeg vil ha, men det er ikke noe mer enn det gubben ønsker seg, så altså ikke bare til meg. God mat og godt drikke er vel det vi bruker mest penger på.



Anonymous poster hash: 99fef...973
Skrevet

Jeg unner meg vippeextension. Refill hver mnd er 850kr. Så har fine vipper til alle døgnets tider:) Nå bruker jeg bare sminke når jeg skal på noe spesiellt.

 

Anonymous poster hash: 1f699...fa6

Skrevet

bøker/blader, lipbalm, og blomter, elsker blomster :-)

Skrevet

Veldig sjeldent jeg unner meg noe. Har ikke penger å rutte med så barna kommer først.



Anonymous poster hash: 2147a...e52
Skrevet

Unner meg det jeg vil ha egentlig..

Vin, god mat, bøker, klær, gode (og dyre) hudpleieprodukter, sminke, nappe øyebryn i salong, restaurantbesøk, lunch ute med venner etc etc..

Skrevet (endret)

Lipbalm og.. te. Er glad i te:)

 

Har ikke råd til å bruke penger på meg selv, men te er det kun jeg som drikker så litt luksus er det jo :)

 

Anonymous poster hash: 3a9a0...759

Samme her faktisk. Og kjøper mat ute når jeg er på senvakt. Og vin og cider. Endret av Mandala
Skrevet

Unner meg alt jeg vil ha. Klær, hudpleie, sminke, frisør, tur ut med venninner... Kort sagt alt jeg vil. Kunne sikkert med fordel vært litt bedre på å spare.

Skrevet

En god rødvin og sjokolade. :)

 

Frisør shampo og Balsam.

 

Ellers lite på meg. Liker best å dulle med mann og barn :)

Skrevet

Jeg unner meg vippeextension. Refill hver mnd er 850kr. Så har fine vipper til alle døgnets tider:) Nå bruker jeg bare sminke når jeg skal på noe spesiellt.

 

Anonymous poster hash: 1f699...fa6

Faller de av etter en måned eller hvordan fungerer dette?? Ønske seg....

 

Anonymous poster hash: f6a8f...6f7

Skrevet

Jeg unner meg det jeg trenger, en mascara,ny dag/nattkrem,sminke, et par nye sko,en ny bikini,en genser,t-shirt, jeans...Ikke alt dette hver mnd selvsagt,men noe hver mnd blir det absolutt!



Anonymous poster hash: 137c3...e33
Skrevet

Et par billy blader og pepsi max :vin:

Skrevet

Hjelpes.har ikke folk utgifter?

Jeg tjener ca 500 000 i året og hadde aldri hatt råd til å bruke 850 kroner mnd på negler eller vipper (!!).

 

Den luksusen jeg unner meg er Ole Henriksen hhudpleieprodukter. Men de holder jo i månedsvis, så kanskje 1500 i året på det.

Klær kjøper jeg sjelden til meg selv.

 

Anonymous poster hash: 82c68...3cd

Skrevet

Hjelpes.har ikke folk utgifter?

Jeg tjener ca 500 000 i året og hadde aldri hatt råd til å bruke 850 kroner mnd på negler eller vipper (!!).

 

Den luksusen jeg unner meg er Ole Henriksen hhudpleieprodukter. Men de holder jo i månedsvis, så kanskje 1500 i året på det.

Klær kjøper jeg sjelden til meg selv.

 

Anonymous poster hash: 82c68...3cd

Prioritering :D

Skrevet

 

 

Hjelpes.har ikke folk utgifter?

Jeg tjener ca 500 000 i året og hadde aldri hatt råd til å bruke 850 kroner mnd på negler eller vipper (!!).

 

Den luksusen jeg unner meg er Ole Henriksen hhudpleieprodukter. Men de holder jo i månedsvis, så kanskje 1500 i året på det.

Klær kjøper jeg sjelden til meg selv.

 

Anonymous poster hash: 82c68...3cd

Prioritering :D

Eller mangel på sådan. ..

 

Anonymous poster hash: 82c68...3cd

Skrevet

Å, det er masse det!

 

Det som passer tid og lommebok stort sett. Men det kan jo også variere endel utifra behovet den måneden.

 

Men er typisk: restaurantbesøk, frisørtime, gode hudkremer, god vin, klær, etc.

 

Nå for tiden går det mest i hudkremer og vannmelon - et resultat av at man er høygravid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...