Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #1 Skrevet 20. mai 2014 Jeg har veldig lyst på bunad men vil ha den der jeg er ifra.. Dvs Sverige. Sveriges nasjonaldrakt er veldig fin men VELDIG svensk med de svenske fargene. Kan det virke støtende å gå med den på 17 mai og i toget? Tenker på om det er like ille som om jeg skulle godt med det svenske flagget Er jo ute den dagen for å feire Norge men vil gjerne bruke drakten der hvor jeg kommer ifra Er dette feil? Anonymous poster hash: 5f45f...e60
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #2 Skrevet 20. mai 2014 Tja, har sett afrikanere og asiatere som kler seg i nasjonaldrakt eller deres folkedrakt på 17.mai. Går sikkert bra for en svenske også. Anonymous poster hash: 85162...321
sug lut Skrevet 20. mai 2014 #3 Skrevet 20. mai 2014 Klart du skal! Som Knudsen og Ludviksen synger, "det beste skal på bordet med kongen på besøk", og det fineste skal på kroppen på 17. mai, enten det er norsk bunad eller svensk, eller andre lands festdrakter.
frk Nilsen Skrevet 20. mai 2014 #4 Skrevet 20. mai 2014 Sett flere med den svenske bunaden på 17mai, kjør på!
❤lille stjerne❤ Skrevet 20. mai 2014 #5 Skrevet 20. mai 2014 Bunad, folkedrakt, nasjonaldrakter fra andre land, pentøy....så lenge folk pynter seg, er med og feirer dagen og koser seg synes jeg det er helt ok!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå