Gå til innhold

Svai rygg


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig å være svai i ryggen? Jeg er veldig svai :)

 

Anonymous poster hash: cea6e...1d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal ha svar i ryggen. De fleste som har for mye svak har det fordi de ikke er aktive nokk og ikke er sterke nok.

 

Anonymous poster hash: 2adc4...6bd

Skrevet

Hva er "for mye svai"? Hadde like mye svai da jeg var veldig trent og i god form :)

 

Anonymous poster hash: cea6e...1d0

Skrevet

Jeg har ekstrem svai i følge min fysioterapeut. Jeg er godt trent. Tør ikke tenke på hvor svai jeg hadde vært om jeg ikke trener. Slept overkroppen etter meg på bakken?

 

Anonymous poster hash: 65255...3ba

Skrevet

Jeg har ekstrem svai i følge min fysioterapeut. Jeg er godt trent. Tør ikke tenke på hvor svai jeg hadde vært om jeg ikke trener. Slept overkroppen etter meg på bakken?

 

Anonymous poster hash: 65255...3ba

haha

 

Anonymous poster hash: cea6e...1d0

Skrevet

Jeg er også veldig svai, og har fått treningsopplegg av naprapaten min for å få hoftebenet tilbake, redusere svaien. og det hjelper mot mine ryggvondter...



Anonymous poster hash: 7b91a...075
Skrevet

Må også tøye hoftebøyeren og musklene fremside lår. Er disse stramme blir man ofte for svai i ryggen.

 

Viktig å trene stabilitet.



Anonymous poster hash: 2aaf0...f45
Skrevet

Jeg har ikke vondt. Er bare svai :) ønsker å være slik da jeg anser det som pent estetisk.

 

Anonymous poster hash: cea6e...1d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...