Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #1 Skrevet 20. mai 2014 Er det vanlig å være svai i ryggen? Jeg er veldig svai Anonymous poster hash: cea6e...1d0
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #2 Skrevet 20. mai 2014 Du skal ha svar i ryggen. De fleste som har for mye svak har det fordi de ikke er aktive nokk og ikke er sterke nok. Anonymous poster hash: 2adc4...6bd
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #3 Skrevet 20. mai 2014 Hva er "for mye svai"? Hadde like mye svai da jeg var veldig trent og i god form Anonymous poster hash: cea6e...1d0
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #4 Skrevet 20. mai 2014 Jeg har ekstrem svai i følge min fysioterapeut. Jeg er godt trent. Tør ikke tenke på hvor svai jeg hadde vært om jeg ikke trener. Slept overkroppen etter meg på bakken? Anonymous poster hash: 65255...3ba
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #5 Skrevet 20. mai 2014 Jeg har ekstrem svai i følge min fysioterapeut. Jeg er godt trent. Tør ikke tenke på hvor svai jeg hadde vært om jeg ikke trener. Slept overkroppen etter meg på bakken? Anonymous poster hash: 65255...3ba haha Anonymous poster hash: cea6e...1d0
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #6 Skrevet 20. mai 2014 Jeg er også veldig svai, og har fått treningsopplegg av naprapaten min for å få hoftebenet tilbake, redusere svaien. og det hjelper mot mine ryggvondter... Anonymous poster hash: 7b91a...075
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #7 Skrevet 20. mai 2014 Må også tøye hoftebøyeren og musklene fremside lår. Er disse stramme blir man ofte for svai i ryggen. Viktig å trene stabilitet. Anonymous poster hash: 2aaf0...f45
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #8 Skrevet 20. mai 2014 Jeg har ikke vondt. Er bare svai ønsker å være slik da jeg anser det som pent estetisk. Anonymous poster hash: cea6e...1d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå