Gå til innhold

Holder på med nettskole..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og har ikke gjort noe siden mars :(

Hvordan klare å bestemme seg for å gjøre noe??

Anonymous poster hash: a2780...def
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må bare gjøre det. Sett deg ned og begynn på noe. Så kommer flyten etterhvert. Lykke til:)

Skrevet

Det er jo dyrt å gå nettstudie. Hvis du ikke er motivert så kaster du mye penger ut av vinduet! Du må tenke litt fremover, sett deg mål og gjennomfør det. Ha en fast time eller to hver dag der du gjør noe, om det så bare er å lese noen sider og gjøre noen oppgaver, sånn at du får en rutine på det :) Jeg holder også på med nettstudie, og jeg prøver å få en rutine på det selv, det er ikke lett men det må gjøres for at du skal klare å holde motet oppe og få gjennomført studiet med gode karakterer :) Finn en motivasjon som funker for deg :)
Lykke til! :)

Skrevet

Nå har jeg satt meg ned med boka men klarer ikke.... tror det som er vanskelig er at jeg må forstå ting som er kompliserte.. og derfor ødelegger det.. :(

Anonymous poster hash: a2780...def
Skrevet

Det er ikke alle som har hodet nok til høyere utdanning. Du er Kansje blant dem? Da er det bedre du søker deg til jobber som du kan klare og slår fra deg tanken på mer utdanning.

Anonymous poster hash: 85201...6e2

Skrevet

Hvilket studie tar du? :) Er det noen som kanskje kan hjelpe deg? Familie, venner, nettskolelæreren?

Skrevet

Kan være lurt å starte opp lesingen/jobbingen med noe som er enklere slik at du får i gang flyten. Ta det vanskelige etter hvert :)

Skrevet

Nettstudie er likevel tenkt til og bruke 30 timer i uka på studie. Du skal opp til eksamen. Hvorfor ikke bare lage en plan. Rutine med faste tider slik at du kan klare eksamen. Og gå videre til et nytt fag.

Anonymous poster hash: 84350...9b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...