Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #1 Skrevet 20. mai 2014 Er evigheter siden jeg var i konfirmasjon. Hva er populære konfirmasjonsgaver til jenter om dagen (annet enn penger), og hvor mye pleier man å gi for? Dette er til mannens kusine. Takknemlig for gode tips. :-) Anonymous poster hash: fdf0b...f1c
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #2 Skrevet 20. mai 2014 Ingen som har hatt eller vært i konfirmasjon i det siste? Anonymous poster hash: fdf0b...f1c
Flettfrid og lilleprins Skrevet 20. mai 2014 #3 Skrevet 20. mai 2014 Sølv og gull, hodetelefoner, tursekk, polaroidkamera, klokke, ipadveske.
Flettfrid og lilleprins Skrevet 20. mai 2014 #4 Skrevet 20. mai 2014 Ville gitt for mellom 500 og 1000 kr. Litt avhengig av økonomi og hvor nær en er.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #5 Skrevet 20. mai 2014 Et stort smykkeskrin er en livslang gave, om hun ikke har det fra før. https://www.google.no/search?q=stort+smykkeskrin&es_sm=93&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=s3Z7U4rYA8qdyQPqvYBI&ved=0CD0QsAQ&biw=1366&bih=643 Anonymous poster hash: 289bb...361
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #6 Skrevet 20. mai 2014 Takk. :-) Anonymous poster hash: fdf0b...f1c
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #7 Skrevet 20. mai 2014 Jeg jobber i en gullsmed, og jeg kan jo fortelle hva vi som regel får i innbytte, så slipper dere å tabbe dere ut på sånne ting;) - ting på billigsalg som man SER er noe fra i fjor. Er utrolig mange som kjøper billig dritt fra f.eks SNÖ of Sweden som er på tilbud, de tenker ikke på at det er på tilbud fordi ingen vil ha det. - Salgsvarer generelt som ikke kan byttes, gi heller hundrelappen du brukte på rælet. - Bestemorsmykker, med mindre det er ønsket. Tenåringer flest synes ikke rene perlekjeder er så veldig fint, tenk. - Rett ut dritstygge klokker. Skal man kjøpe klokke, hør på de som jobber i butikken. IKKE insister på å kjøpe en dyr men pokker så stygg klokke kun fordi DU synes den er fin. Spør ungdommen hva slags klokke som er ønsket i det minste! - Bestikkdeler, med mindre dette faktisk er ønsket. - Stygge gullsmykker. Skal man kjøpe gull, gå for f.eks enstens eller noe annet enkelt. Ting som er ganske safe blant en normalt jålete jente: - Hjertesmykker, ser ut som de foretrekker uten for mye steiner og dilldall for tiden. - Ringer typ 2-i-1 eller med litt bling uten at det er dritstort er in, infinitysymbol og englevinger er visst også populært. Mange tenker at de skal kjøpe noe som de kan ha til de blir gamle, men seriøst. Det tenkte nok tantene mine også når de kjøpte smykker til min konfirmasjon, men de er fremdeles så heslige at jeg aldri har brukt dem. Anonymous poster hash: 04237...32f
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #8 Skrevet 20. mai 2014 Jeg kjøper alltid OBOS-medlemskap. En varig og veldig nyttig gave. Anonymous poster hash: c08a3...57f
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #9 Skrevet 20. mai 2014 Jeg jobber i en gullsmed, og jeg kan jo fortelle hva vi som regel får i innbytte, så slipper dere å tabbe dere ut på sånne ting;) - ting på billigsalg som man SER er noe fra i fjor. Er utrolig mange som kjøper billig dritt fra f.eks SNÖ of Sweden som er på tilbud, de tenker ikke på at det er på tilbud fordi ingen vil ha det. - Salgsvarer generelt som ikke kan byttes, gi heller hundrelappen du brukte på rælet. - Bestemorsmykker, med mindre det er ønsket. Tenåringer flest synes ikke rene perlekjeder er så veldig fint, tenk. - Rett ut dritstygge klokker. Skal man kjøpe klokke, hør på de som jobber i butikken. IKKE insister på å kjøpe en dyr men pokker så stygg klokke kun fordi DU synes den er fin. Spør ungdommen hva slags klokke som er ønsket i det minste! - Bestikkdeler, med mindre dette faktisk er ønsket. - Stygge gullsmykker. Skal man kjøpe gull, gå for f.eks enstens eller noe annet enkelt. Ting som er ganske safe blant en normalt jålete jente: - Hjertesmykker, ser ut som de foretrekker uten for mye steiner og dilldall for tiden. - Ringer typ 2-i-1 eller med litt bling uten at det er dritstort er in, infinitysymbol og englevinger er visst også populært. Mange tenker at de skal kjøpe noe som de kan ha til de blir gamle, men seriøst. Det tenkte nok tantene mine også når de kjøpte smykker til min konfirmasjon, men de er fremdeles så heslige at jeg aldri har brukt dem. Anonymous poster hash: 04237...32f Flott! Takk skal du ha. :-) Anonymous poster hash: fdf0b...f1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå