Gå til innhold

hobbyklubben = møkkaklubben

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er jo bare å gå inn på facebook siden deres eller google dem , så er det ikke mange som har noe pent å si. Hvorfor skjerper de seg ikke når de KUN får klager omtrent? Og kundeservicen er så latterlig at det er til å bli dårlig av . Man avbestiller hovedbøkene, men får dem i posten likevel.. Så tvinger deg til å betale porto på returen.. Nesten så man får lyst til å tenne på hele stedet :-P

Endret av Bustetroll
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du avbestiller får du et referansenummer, hvis du har tatt vare på dette, så trenger du ikke å betale for porto.

Anonymous poster hash: a5787...a75
Skrevet

Jeg fikk ingen mail på første avbestilling. Fikk denne gangen, men ikke sist. Det er ikke min feil...

Skrevet

Jeg fikk ingen mail på første avbestilling. Fikk denne gangen, men ikke sist. Det er ikke min feil...

Jeg har akkurat samme opplevelsen. Er drittlei og skal melde meg ut.

Anonymous poster hash: 80aa3...622

Skrevet

Jeg får også bøker i posten som jeg aldri har fått Mail om at er hovedbok en gang. Jævlig irriterende.

Og ikke meningen å være anonym over her.

Skrevet

skulle gjerne gjort det selv med er ett år binding...
Skrevet

Aldri hatt problemer jeg. Tar alltid vare på avbestillingsbekreftelsen. Hvis ikke jeg hadde fått den en gang hadde jeg forstått at noe var galt, og derfor kontaktet dem.

Skrevet

Jeg har vært medlem en et par år, og de gjør så mye rart! Som dere har jeg fått bøker jeg aldri har fått beskjed om skal komme. De "leverte" bøker ved å slenge de inn i oppgangen. En ble (i følge dem) levert mens jeg var på ferie, den ble tydligvis returnert av "noen" og jeg måtte betale porto for en bok jeg aldri hadde sett... Hadde tenkt å ha denne boken, men de sendte den ikke tilbake til meg selv om jeg sa fra om dette...? Etter noen sinte mail begynte de i det minste å lever i postkassa!

Et par ganger har jeg sendt bøker i retur med posten, betalt porto ved levering på postkontoret, men returen har ikke blitt registrert. Fikk etter mange uker purringer på utestående betaling. Heldigvis slettet de disse etter at jeg tok kontakt. And the list goes on.. Vet ikke helt hvorfor jeg gidder å være medlem etter så mye styr, men de har noen bra bøker innimellom.

Skrevet

Gubben ringte inn for meg pga. avbestillinger som kom likavell flere ganger, purring på bøker jeg ikke hadde fått.. Bøker som kom utenom hovedbok og lista fortsetter... De ønska ikke gjøre noe i det hele tatt, det var bare sånn selv om vi hadde bevis på det som var avbestilt... Flere ganger avbestilte jeg, og det sto registrert på min side, men den blei etter noen dager fjerna og boka lå i postkasse siden den ikke var avbestilt... Siden de ikke ønska og gjøre noe ringte han til noen litt høyere oppi klubben, ringte flere på kontaktliste og fant tilslutt ei som hjalp oss og jeg fikk si opp abonnementet før bindingstiden var ute, etter trusler mot å gå videre med det at de dreiv å fjerna avbestillinger..

Skrevet

Ja ass, denne klubben som man ikke har hørt om. Den er det viktig å snakke om.

Anonymous poster hash: 33766...aa4

Skrevet

Ja ass, denne klubben som man ikke har hørt om. Den er det viktig å snakke om.

Anonymous poster hash: 33766...aa4

mensen?
Skrevet

Aldri hatt problemer jeg. Tar alltid vare på avbestillingsbekreftelsen. Hvis ikke jeg hadde fått den en gang hadde jeg forstått at noe var galt, og derfor kontaktet dem.

Det er ikke så lett å vite at noe er galt når det er første gangen man avbestiller. :)

Skrevet

Jeg var medlem mange år, og helt passe fornøyd. Men da jeg meldte meg ut ble de så sure. Hun sa rett ut at jeg var dum som meldte meg ut siden jeg hadde så høy bonus. Enda jeg ikke har sett noe bonus..

Skrevet

Jeg har vært medlem en et par år, og de gjør så mye rart! Som dere har jeg fått bøker jeg aldri har fått beskjed om skal komme. De "leverte" bøker ved å slenge de inn i oppgangen. En ble (i følge dem) levert mens jeg var på ferie, den ble tydligvis returnert av "noen" og jeg måtte betale porto for en bok jeg aldri hadde sett... Hadde tenkt å ha denne boken, men de sendte den ikke tilbake til meg selv om jeg sa fra om dette...? Etter noen sinte mail begynte de i det minste å lever i postkassa!

Et par ganger har jeg sendt bøker i retur med posten, betalt porto ved levering på postkontoret, men returen har ikke blitt registrert. Fikk etter mange uker purringer på utestående betaling. Heldigvis slettet de disse etter at jeg tok kontakt. And the list goes on.. Vet ikke helt hvorfor jeg gidder å være medlem etter så mye styr, men de har noen bra bøker innimellom.

Du trenger overhodet ikke være medlem for å handle bøkene altså..

Nettsiden deres er åpen for alle så du kan gå inn der og lese om bøkene og er det noen du vil ha kan du enten gå i nærmeste bokhandel å bestille dem eller bestille dem fra en nettbokhandel.

Anonymous poster hash: 92ffd...961

Skrevet

Jeg var medlem mange år, og helt passe fornøyd. Men da jeg meldte meg ut ble de så sure. Hun sa rett ut at jeg var dum som meldte meg ut siden jeg hadde så høy bonus. Enda jeg ikke har sett noe bonus..

haha. De er jo kjent for å ha kjempedårlig kundeservice og være en generelt elendig klubb.. Det er liksom på tide å fikse opp i noe da, når det florer av liknende tråder som dette, og facebooksiden er kun fylt med masse masse klager

Skrevet

Har vore medlem av opptil fleire tanum-bokklubbar i fleire omgangar, og er pr i dag medlem av hobbyklubben og barnas egen bokverden. Når eg har fått bøker eg ikkje ønskar er det kun min feil, har aldri fått noko eg har avbestilt.

Skrevet

Du trenger overhodet ikke være medlem for å handle bøkene altså..

Nettsiden deres er åpen for alle så du kan gå inn der og lese om bøkene og er det noen du vil ha kan du enten gå i nærmeste bokhandel å bestille dem eller bestille dem fra en nettbokhandel.

Anonymous poster hash: 92ffd...961

Jeg er klar over det, men jeg er så dårlig på å følge med på nyheter på bokfronten ;)

Skrevet

Har vore medlem av opptil fleire tanum-bokklubbar i fleire omgangar, og er pr i dag medlem av hobbyklubben og barnas egen bokverden. Når eg har fått bøker eg ikkje ønskar er det kun min feil, har aldri fått noko eg har avbestilt

Jeg avbestilte i alle fall. Det er jeg 100% sikker på. Og de er jo "kjent" for å sende avbestilte bøker, så er ikke bare meg:P

Skrevet

Aldri fått noe jeg har avbestilt, var helt fornøyd til jeg meldte meg ut. Man må ringe for melde seg ut og dama prøvde å overtale meg til å forbli kunde og få en gave. Jeg takket nei men da kjeftet hun på meg, hun ble veldig irritert. Ei venninne opplevde akkurat det samme når hun meldte seg ut, bare at det var en mann hun snakket med. Tipper de får opplæring i å kjefte. Gruer meg til å melde meg ut av deres barnebokklubb.

En annen ting er at hobbyklubben sendte meg mail med div info et par ganger etter jeg hadde meldt meg ut. Og etter begge en ny mail med "Beklager at vi mailet deg som hadde meldt deg ut", el noe i den duren. Ja særlig! De prøvde nok å få meg som medlem igjen.

Anonymous poster hash: 102f7...2cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...