Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #1 Skrevet 20. mai 2014 Venter en liten pike om få dager.. Gleder meg stort og gruer meg om mulig enda mer ! :0 Har en stor skole jente fra før. Men er så lenge siden hun var liten.. Husker jo ingenting lengre. Med velling. Amming. Tran. Ull/ikke ull. Rape /ikke rape. Vippestol/ikke vippestol? Hvor mye de sover. Hvor mye de skriker.smokk ut eller inn nå? Osv.. Føler meg som en gammel kjerring.. :0 Nettopp fylt 34. GLEDER MED TIL Å ENDELIG BLI KJENT! MEN KVIER MEG TIL ALT JEG IKKE HUSKER ELLER KAN LENGRE.. Er bare snakk om få dager så er hun her. Og jeg er lammet av kjærlighet og engstelse. Vet ikke om jeg skal ha dyne i vognen ute engang. Lammeskinn kanskje? Hmm..... Anonymous poster hash: 301a4...633
*Miss Marple* Skrevet 20. mai 2014 #2 Skrevet 20. mai 2014 Det var 15 år siden jeg hadde hatt baby sist og jeg hadde noen av de samme tankene som deg. Det blir på en måte å starte helt på nytt etter så mange år, men samtidig så ligger erfaringen der, det er bare å børste litt støv av den. Det meste ordner vi med magefølelsen som veileder og ellers har jeg hatt god hjelp i damene her inne. Det er utrolig hvor mye kunnskap de sitter på og de fleste deler den gladelig med oss. Så utrolig spennende å snart få møte et helt nytt lite menneske❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå