Gjest Fru Banderas Skrevet 20. mai 2014 #1 Skrevet 20. mai 2014 Tok bilder i dag. Av lungene. Så da håper vi at grunnen til at jeg ikke får puste er noe så uskyldig som at jeg bare er litt for irritert på mennesker, litt for ofte.
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. mai 2014 #2 Skrevet 20. mai 2014 Jeg leste ungene istedenfor lungene og måtte da lese den nederste setningen mange ganger for å forstå sammenhengen.. Krysser fingrene for deg for at det er noe slikt uskyldig ja
☆☆☆ Skrevet 20. mai 2014 #3 Skrevet 20. mai 2014 Eg også tenkte at passfoto av ungane var god grunn til både irritasjon og åndenød.
sug lut Skrevet 20. mai 2014 #4 Skrevet 20. mai 2014 Bra du sjekker. Det er godt for alt man vet at man ikke har også. Da kan man evt jobbe med det man faktisk har - sinne, irritasjon, angst, gnæg, eller hva det måtte være.
Gjest Jigglewiggle Skrevet 20. mai 2014 #5 Skrevet 20. mai 2014 God bedring, uansett hva bildene måtte vise
LillaGorilla♥♥ Skrevet 20. mai 2014 #6 Skrevet 20. mai 2014 Usj, å ikke få puste skikkelig kan da ikke være noe stas. Får håpe det ikke er noe ille, og om det skulle være noe, noe som kjapt og enkelt kan fikses. *klemmepå*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå