Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min foreslo at vi skulle dra på Miniøya til helga, og det kunne jo vært hyggelig :)

Tenkte dermed å høre med dere om dere har erfaringer å komme med. Hvilke alder er bra på barna der? Datteren vår nærmer seg 2,5 år, så er det jeg er mest usikker på. Vil ikke kaste bort 1000kr om det skulle vise seg å ikke være noe som passer såpass små :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

MIniøya er et godt eksempel på en slik aktivitet jeg venter med til barna spør etter det selv - eller til de er store nok til å ha fullt utbytte av det. Dyrt er det, og en på 2 år har like stort utbytte av å dra en tur på lekeplass, stranda, barnebondegård eller hva det måtte være.

Men dere får sikkert en fin dag altså - jeg bare gidder ikke sånt når de er så små at de ikke har noe begrep om hva det er :)

Anonymous poster hash: 1755f...597
Skrevet

Takk for svar, nå var det erfaringer fra folk som har vært der jeg var ute etter, ikke meninger om stedet generelt.

Som jeg skrev ville jeg vite om de har noe som er gøy for så små der, for ville ikke kaste bort 1000kr.

Noen som faktisk har vært der som kan komme med innspill? :)

Skrevet (endret)

Vi var der i forfjor, da var sønnen min 4.

Jeg vil si han hadde ikke så mye igjen for det.

Det han syntes var mest gøy var å rulle ned skråningen i Tøyenparken, samt å bygge lego i et telt som var fullt av legoklosser!

Konsertene er mer for de større bara.

Han fikk også ansiktsmaling og vi så mye rart, bla utkledde "dyr" på stylter. Så det var ikke bortkastet, men jeg tror at en på 2,5 like gjerne kan gå på lekeplassen.

En annen ting er at det er et fint arrangement for de voksne, kan kjøpe grillmat og høre på artister...

Endret av Nyttårs barn
Skrevet

Jeg var der i fjor med gutten på 10 måneder. Han fikk naturligvis ikke så mye ut av det, men jeg synes det var veldig hyggelig med god stemning, bra musikk og ikke minst sosialt. Men hadde jeg ikke hatt venner som også drar dit hadde jeg nok droppet det. Vi skal tilbake i år, og tror det blir morsomt for 1,5-åringen og se både Pippi, Fantorangen og "dyrene".

Anonymous poster hash: 49a80...f98

Skrevet (endret)

Var der ifjor med ei jente på tre. vi hadde en super dag og vi hadde gått i år også om jeg ikkje var gravid. det holder med en dag da.

fantorangen og Pippishow slo veldig an, i tillegg til tegning, høytlesning og ansiktsmaling.

det var jo også gøy for oss voksne, var med ei venninne og barnet hennes. vi koste oss like mye vi.

men det er klart vi hadde hatt det bra på lekeplassen også, men det ervi jo støtt og stadig ellers, og jeg synes det er kjedelig..

det er et arrangement jeg gjerne støtter, veldig mange jobber frivillig for å få det i stand.

Endret av Steget
Skrevet

Var der i fjor. Min da 3-åring fikk ikke allverdens ut av det. Sinnsykt mye folk og eviglange køer overalt (mat, ansiktsmaling - alt. Vi måtte gi opp ansiktsmaling til slutt etter tre kvarters venting, og folk som stadig snek seg inn fra siden og regelrett blåste i andre småbarn hadde stått i kø lenge - de som malte hadde ingen som helst tanker om hvem sin tur det var). Tror den ene dagen var langt mer besøkt enn den andre, det var visst roligere den andre dagen da vi ikke var der. Fikk såvidt presset oss inn for å se Fantorangen da vi møtte opp 40 min før forestilling i teltet, det var jo litt morsomt for barna da. 

Kanskje arrangementet er bedre dimensjonert i år, ettersom de visstnok fikk langt flere besøkende enn beregnet. Men jeg synes ikke det var verdt pengene i fjor, for å være helt ærlig. Få og ikke veldig spennende aktiviteter for småbarn.

Anonymous poster hash: 10450...a8f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...