Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #1 Skrevet 20. mai 2014 Flere som har det slik? Bør jeg bli bekymret? Klarer ikke huske hvor jeg har parkert bilen. Mobil og nøkler blir lagt på underlige steder. I går fant mannen mobilen min i kjøleskapet. Jeg sover veldig dårlig og er trøtt så det kan spille inn. Uansett. Føler meg senil og det er skikkelig flaut. I dag kom sjefen til meg og ville prate om et møte vi hadde for tre uker siden. Da klarte jeg ikke komme på temaet på møtet og måtte be han oppfriske hva vi ble enige om. Flaut altså. Sjefen bare lo og spurte om ammetåka hadde startet alt. Anonymous poster hash: 39d13...fe8
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #2 Skrevet 20. mai 2014 Tidlig ammetåke Helt grusomt. Når mini var tre måneder gammel ble jeg litt normal igjen I min ammetåke på butikker: trillet full handlevogn rett ut i bilen. Uten å betale for meg. Etter en flau forklaring så måtte sjefen på butikken le Anonymous poster hash: fcfd2...2c6
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #3 Skrevet 20. mai 2014 For to dager siden reiste jeg faktisk til der vi bodde før. Flyttet for ti måneder siden og etter jobb kjørte jeg dit. Fem minutter før jeg var fremme kom jeg på at jeg hadde flyttet. Nesten så jeg vurderer å slutte å kjøre bil. Noen dager har jeg en følelse av å ha blitt beemet opp i et romskip av grønne menn! HI Anonymous poster hash: 39d13...fe8
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. mai 2014 #4 Skrevet 20. mai 2014 Det er helt normalt Jeg var og ekstrem når det gjaldt det der. Jeg som egentlig husker absolutt alt, til punkt og prikke, startet å glemme det meste... Som resultat av det ga jeg ansvaret for "viktige ting å huske på til mannen", og da gikk jentungen glipp av 2 bursdager på rad
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #5 Skrevet 20. mai 2014 Jeg har det helt likt. Det føles som om hjernen er byttet ut med havregrøt. Og jeg holder for tiden på med et forskningsprosjekt innen nevrogenetikk. Så nå må jeg faktisk til legen for å få vurdert en sykemelding, siden jeg er 100 % ubrukelig på jobb med denne apehjernen. Det er helt tragikomisk. Jeg er halvveis i svangerskapet. Anonymous poster hash: b6c1f...fad
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #6 Skrevet 20. mai 2014 Jeg har det helt likt. Det føles som om hjernen er byttet ut med havregrøt. Og jeg holder for tiden på med et forskningsprosjekt innen nevrogenetikk. Så nå må jeg faktisk til legen for å få vurdert en sykemelding, siden jeg er 100 % ubrukelig på jobb med denne apehjernen. Det er helt tragikomisk. Jeg er halvveis i svangerskapet. Anonymous poster hash: b6c1f...fad Haha. Jeg tror en ape er myyyye smartere en meg om dagen. Men godt å høre jeg ikke er alene. Anonymous poster hash: 39d13...fe8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå