Gå til innhold

Helt satt ut av pollen denne uka :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker medisin, men kom igang litt for sent pga graviditet. Begynte å ta de da jeg mistet (MA).

Elsker å være ute i sola, og er aktiv med jogging. Klarte å løpe på søndag, men var skikkelig dårlig utover kvelden. I går og i dag er jeg så nedsyltet at jeg ikke klarer å ut.

Så.. det var dagens sutter fra meg. Skal hente barnet fra skolen snart, og skal nok klare å være litt ute i ettermiddag sammen med ham, hva gjør man ikke for barna sine liksom ;) Men vil så mye MER!!

Anonymous poster hash: fb204...07b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaja, nå har du sutret ferdig, føler du deg bedre?

Anonymous poster hash: 4df6b...fd4

Skrevet

Bruker medisin, men kom igang litt for sent pga graviditet. Begynte å ta de da jeg mistet (MA).

Elsker å være ute i sola, og er aktiv med jogging. Klarte å løpe på søndag, men var skikkelig dårlig utover kvelden. I går og i dag er jeg så nedsyltet at jeg ikke klarer å ut.

Så.. det var dagens sutter fra meg. Skal hente barnet fra skolen snart, og skal nok klare å være litt ute i ettermiddag sammen med ham, hva gjør man ikke for barna sine liksom ;) Men vil så mye MER!!Anonymous poster hash: fb204...07b

Er det noen som føler med deg, så er det meg! I fjor var jeg helt elendig, det varierer fra år til år, men har hatt ett par år der jeg ikke fungerer. Ligger og sover på sofaen hele dagen, øyner er så hoven at jeg er ukjennelig, og nesen klør som en gal. I år har jeg (bank i bordet) ikke merket så veldig mye til pollen, enda det har vært varmt og fint vær her på Vestlandet, og jeg begynte på allergimedisiner ganske sent. Vet ikke om det kan være det at jeg er gravid som gjør at jeg ikke merker det i så stor grad som tidligere. Jeg bare håper stedet vil holde seg slik resten av sommeren, for jeg er ekstremt allergisk, spesielt mot Bjørk!

Ønsker deg god bedring, og håper pollenhelv....snart gir seg :-)

Anonymous poster hash: 35029...d20

Skrevet

Jaja, nå har du sutret ferdig, føler du deg bedre?

Anonymous poster hash: 4df6b...fd4

Egentlig ikke ;)

Anonymous poster hash: fb204...07b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...