Gå til innhold

Tidset på meg under date... Hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er jo bare tull. Hovedinnlegget lyser "kjeder meg", og HIs svar fjerner all tvil. Bare tullespørsmål og tullesvar. Skjønner ikke at dere gidder å bruke tid på sånt.

Anonymous poster hash: b7fde...6b4

Ta ei lykkepille og bli glad. Og le litt. Det forlenger livet:)

Anonymous poster hash: 55c89...7e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er jo bare tull. Hovedinnlegget lyser "kjeder meg", og HIs svar fjerner all tvil. Bare tullespørsmål og tullesvar. Skjønner ikke at dere gidder å bruke tid på sånt.

Ler dere virkelig av dette? Det er jo helt på barnehagenivå. Lage en historie om tiss, og så ler voksne damer seg i hjel? Oi.

Skrevet

Må få bilder i hodet før man finner historien morsom ;)

Anonymous poster hash: 9fa94...f76

Skrevet

Ler dere virkelig av dette? Det er jo helt på barnehagenivå. Lage en historie om tiss, og så ler voksne damer seg i hjel? Oi.

Det bør prøves! Jeg ler skikkelig. Og du må være alvorlig som en stille grav.

Skrevet

Jeg har opplevd akkurat de sammen med nå kjæreste da vi var på første date og hun var skamfull og sjenert å si ifra at hun ville gå på do. Hun synes det var rar å si ifra til en man er ikke så kjent med. Så hun tisset på selv seg men jeg merket at hun var våt. 

På andre date spurte jeg igjen om hvorfor var hun våt den første gangen men så innrømmet hun det etter. Men jeg følte meg så synd på stress og smerte hun gikk gjenom den kvelden. Men elsker henne mer og mer for å være ærlig.

Jeg tror det er lurt å innrømme det slik at dere kan bare le av det. Det skal ikke gjøre noe så lenge han elsker deg.

Skrevet

Det bør prøves! Jeg ler skikkelig. Og du må være alvorlig som en stille grav.

Nei, det er jeg ikke. Men jeg ser virkelig ingen humor i en oppdiktet historie om tissing på gulvet. 

Skrevet

Jeg har opplevd akkurat de sammen med nå kjæreste da vi var på første date og hun var skamfull og sjenert å si ifra at hun ville gå på do. Hun synes det var rar å si ifra til en man er ikke så kjent med. Så hun tisset på selv seg men jeg merket at hun var våt.

På andre date spurte jeg igjen om hvorfor var hun våt den første gangen men så innrømmet hun det etter. Men jeg følte meg så synd på stress og smerte hun gikk gjenom den kvelden. Men elsker henne mer og mer for å være ærlig.

Jeg tror det er lurt å innrømme det slik at dere kan bare le av det. Det skal ikke gjøre noe så lenge han elsker deg.

Men sant.. Han elsker meg vel ikke nå?

Anonymous poster hash: 8c023...6fd

Skrevet

Fikk ikke logget inn på KG så skriver her. Var på date i helgen med en sykt søt fyr fra Tinder.. Vi drakk øl og koste oss..

På vei hjem til han kjente jeg at jeg måtte tisse..

Og rakk akkurat ikke do... Tørket opp på gulvet og måtte legge meg i våt truse..

Han la seg inntil meg og jeg var flau

'Åhh, så våt du er' sa han. Jeg ville egentlig ikke ha sex på første date men ville ikke si jeg hadde tidset på meg heller. Og hadde jo lyst på han. Klærne røyk og vi hadde sex. Løp ut morgenen etterpå med våte underklær

Han snakker til meg og vil på ny date.. Men er så flau.. What to do

Anonymous poster hash: 8c023...6fd

Herregud...............

Skrevet

Vent med å fortelle det til dere begge sitter sammen og drikker kaffe og titter ut vinduet på gamlehjemmet

Anonymous poster hash: c1e2f...3b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...