Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #1 Skrevet 20. mai 2014 Etter å ha lest om flere som har mistet opptil 8 kg bare ved å kutte cola, bestemte jeg meg. Jeg har drukket svært mye cola, minst 1,5 liter pr dag. Likevel er jeg ikke overvektig, men jeg har noen kg å ta av likevel. Nå er det to uker siden jeg sluttet å drikke cola, og har vel aldri noen gang drukket så mye vann som jeg gjør nå, men ikke et gram har forsvunnet fra denne kroppen!? Kjennes nesten ut som om buksen har blitt strammere Jeg burde vel mistet noen kg nå? Har alle dere som sluttet å drikke cola gått ned i vekt, eller er det noen som faktisk ikke merket noen forskjell? Anonymous poster hash: 0d26b...219
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #2 Skrevet 20. mai 2014 Jeg merket ingen forskjell. Nå skal jeg kun ned 4-5 kilo for min egen del, men har ikke gått noe ned etter colakutt. Har bare fått vondt i hodet på grunn av koffeinmangel, that's it. Har vært uten cola i 2 måneder og forble på de gamle 60 kilo som jeg veide fra før. Så her begynte jeg å drikke 1 glass om dagen igjen, hodepine forsvant og kiloene er de samme som før. Anonymous poster hash: 6262b...00c
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #3 Skrevet 20. mai 2014 Etter å ha lest om flere som har mistet opptil 8 kg bare ved å kutte cola, bestemte jeg meg. Jeg har drukket svært mye cola, minst 1,5 liter pr dag. Likevel er jeg ikke overvektig, men jeg har noen kg å ta av likevel. Nå er det to uker siden jeg sluttet å drikke cola, og har vel aldri noen gang drukket så mye vann som jeg gjør nå, men ikke et gram har forsvunnet fra denne kroppen!? Kjennes nesten ut som om buksen har blitt strammere Jeg burde vel mistet noen kg nå? Har alle dere som sluttet å drikke cola gått ned i vekt, eller er det noen som faktisk ikke merket noen forskjell? Anonymous poster hash: 0d26b...219 Så rart! Cola har jo ufattelig mye sukker, så skulle jo tro at man ville merke forskjell rimelig kjapt! Kanskje du spiser noe annet for å 'kompensere' for colaen? Slik at vekta forblir den samme? Anonymous poster hash: 6dbb5...7cd
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #4 Skrevet 20. mai 2014 Når jeg drikker Cola, blir jeg ikke så sugen på alt mulig mat/godteri. Drikker jeg Cola, spiser jeg mindre mat. Så jeg går faktisk ned/holder vekta stabil om jeg drikker Cola. Men der er nok folk veldig forskjellig. Og jeg drikker sjelden mer enn 1 liter Cola om dagen. Anonymous poster hash: 91af0...a0e
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #5 Skrevet 20. mai 2014 Jeg merket ingenting på vekten! Men merket at jeg var mindre oppblåst og bedre i magen, så tror helsegevinstene er mer viktig enn å se at tallene på vekta minker.. Drakk litt cola innimellom, og merket med en gang at kroppen hungret etter cola, ble oppblåst, fikk hodepine osv... Anonymous poster hash: 78d34...dd5
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #6 Skrevet 20. mai 2014 Når jeg drikker Cola, blir jeg ikke så sugen på alt mulig mat/godteri. Drikker jeg Cola, spiser jeg mindre mat. Så jeg går faktisk ned/holder vekta stabil om jeg drikker Cola. Men der er nok folk veldig forskjellig. Og jeg drikker sjelden mer enn 1 liter Cola om dagen. Anonymous poster hash: 91af0...a0e Jeg hadde ingen forskjell i kostholdet, noterte faktisk alt jeg spiste. Men kalorimessig er jo Cola bedre enn melk, det er flere kalorier i en liter helmelk enn det er i en liter cola. At melk er mye sunnere er en annen sak, her snakker man om kalorier som forbrennes. Så folk som drikker mye melk får i seg flere kalorier enn folk som drikker tilsvarende mengde cola. Anonymous poster hash: 6262b...00c
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #7 Skrevet 20. mai 2014 Når jeg drikker Cola, blir jeg ikke så sugen på alt mulig mat/godteri. Drikker jeg Cola, spiser jeg mindre mat. Så jeg går faktisk ned/holder vekta stabil om jeg drikker Cola. Men der er nok folk veldig forskjellig. Og jeg drikker sjelden mer enn 1 liter Cola om dagen. Anonymous poster hash: 91af0...a0e Jeg hadde ingen forskjell i kostholdet, noterte faktisk alt jeg spiste. Men kalorimessig er jo Cola bedre enn melk, det er flere kalorier i en liter helmelk enn det er i en liter cola. At melk er mye sunnere er en annen sak, her snakker man om kalorier som forbrennes. Så folk som drikker mye melk får i seg flere kalorier enn folk som drikker tilsvarende mengde cola. Anonymous poster hash: 6262b...00c Kan det være koffein i Cola´en (vanndrivende) som gjør at du nå har mer vann i kroppen da? Anonymous poster hash: 91af0...a0e
Blondzilla Skrevet 20. mai 2014 #8 Skrevet 20. mai 2014 Jeg har erfart det samme, men tror jeg spiser mer når jeg ikke drikker brus sånn at kaloriinntaket alt i alt blir det samme.
shasha Skrevet 20. mai 2014 #9 Skrevet 20. mai 2014 Jeg har "sluttet" med cola flere ganger og alltid gått ned ca. 2 kg. Denne gangen har jeg lagt om hele kostholdet og gått ned 8 kg på 2. mnd. Så cola har for min del litt å si, men maten er helt klart det viktigste
Høstduft Skrevet 20. mai 2014 #10 Skrevet 20. mai 2014 Æsj da, dette hørtes ikke lovende ut for "sommerkroppen" min. Føler jeg spiser omtrent det samme, og jeg spiser ikke mye. Kanskje jeg bør spise oftere? Sukkerinntaket mitt sånn bortsett fra cola, er omtrent som før. Kanskje jeg spiser litt mer godis, men ikke mer enn jeg ville gjort i perioder selv om jeg drakk cola. Like før jeg tar meg et glass trøstecola nå, fy som jeg savner det!
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #11 Skrevet 20. mai 2014 Når jeg drikker Cola, blir jeg ikke så sugen på alt mulig mat/godteri. Drikker jeg Cola, spiser jeg mindre mat. Så jeg går faktisk ned/holder vekta stabil om jeg drikker Cola. Men der er nok folk veldig forskjellig. Og jeg drikker sjelden mer enn 1 liter Cola om dagen. Anonymous poster hash: 91af0...a0e Jeg er også slik!! Men nå er ikke jeg en Cola avhengig person, drikker aldri brus. Men når jeg drikker for eksempel burn eller redbull eller noe med koffein, så trenger jeg liksom ikke mat for den dagen jeg har drikki det.. Koffeinmektige drikker erstatter all maten hos meg og jeg raser ned i vekt. Men er jo for all del ikke sunt å leve slikt! Kroppen min er ofte på randen å kræsje når jeg driver slikt. Så du er ikke alene som blir "mett" på kun drikker :s Anonymous poster hash: 968de...4c3
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #12 Skrevet 20. mai 2014 Jeg har gått fra å drikke 1 liter cola nesten hver dag til å kun drikke 2-3 glass i helga. Ikke gått ned et gram men har blitt litt smalere rundt livet. Anonymous poster hash: 13b77...b3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå