Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #1 Skrevet 20. mai 2014 Vi har sinnsykt lite penger om dagen pga jeg er på aap og mannen har akkurat flyttet inn hos meg og fått seg jobb her å har ikke fått lønn på 3 mnd.. synes det er skikkelig kjipt å ikke ha råd til en ordentlig gave. noen som har noen tips? hva er minste pris vi kan gi? Anonymous poster hash: b6e39...7f2
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 20. mai 2014 #2 Skrevet 20. mai 2014 Kan dere ikke høre med foreldre evnt andre søsken om dere kan være med på gaven deres eller låne penger til mannen får lønn? De fleste har forståelse for at man har dårlig råd når man ikke får utbetalt lønna si
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #4 Skrevet 20. mai 2014 OBOS-medlemskap koster 2-300 kr En varig og nyttig gave. Anonymous poster hash: 5622d...8fd
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. mai 2014 #5 Skrevet 20. mai 2014 OBOS-medlemskap koster 2-300 kr En varig og nyttig gave. Anonymous poster hash: 5622d...8fd Godt forslag! Ellers går det ann å kjøpe en fin klokke, de koster ikke all verden. Jeg kjøpte en til søstra mi til 300 kr (Hun fikk en liten ting til altså, men alikevel)
Gjest Sommerfuggel Skrevet 20. mai 2014 #6 Skrevet 20. mai 2014 Dattera mi er 14 år og hun kjøpte seg nettopp en slags lader til mobilen som ikke er avhengig av å stå i stikkontakt. Kostet 200kr og var visst, ifølge henne selv, "noe alle ungdommer MÅ ha for da går man aldri tom for strøm".. Kunne det vært noe? Ellers er jeg enig i ideen om å kjøpe obos (eller et annet) medlemsskap
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå