Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #1 Skrevet 20. mai 2014 Jeg at vært kvalm siden før jeg fant ut at jeg var gravid, men jeg har vært mest uggen, og det har vært veldig overkommelig. Nå har jeg akkurat entret uke 11, og ble i går kveld plutselig veldig kvalm, det var det samme da jeg våknet i dag. Jeg har ikke omgangssyke. Er det fler som har opplevd det samme, å bli helt plutselig kvalm et stykke ut i svangerskapet? Jeg tør nesten ikke å hoste, for det føles som om jeg kommer til å kaste opp bare jeg åpner munnen.. Anonymous poster hash: 9cbce...da8
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #3 Skrevet 20. mai 2014 Jeg ble veldig kvalme en periode i uke 12. Husker ikke når det slapp Anonymous poster hash: 43182...5d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå