Natti11 Skrevet 20. mai 2014 #1 Skrevet 20. mai 2014 hei jeg flytter snart hjem til Oslo og leter etter en god dagmamma. Jeg var i kontakt med dagmammaer.com men fikk en pris på 9000 kr måneden. er dette en normal pris? takker for svar
LivetErEnLek Skrevet 20. mai 2014 #2 Skrevet 20. mai 2014 For et barn mellom 1 og 2 år er nok det normal pris. Man får jo 6000 kr i kontantstøtte, så da blir det 3000 kr av egen lomme.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #3 Skrevet 20. mai 2014 vanskelig å finne god dagmamma ja.. sønnen min går hos en fantastisk en - utenfor Oslo! Vi fant henne ved å bruke alt vi hadde av nettverk.. forhørte oss med alle som muligens kunne kjenne noen som kjenner noen som bruker dagmamma, jobber som dagmamma, kunne tenke seg å jobbe som dagmamma osv Til slutt så var det en kollega som tipset med om en dame som hadde brukt en dagmamma i området for et par år siden.. jeg tok kontakt med henne, hun hadde ikke ledige plasser,men kjente ei annen som jobbet som dagmamma - hun hadde ledig plass og etter et besøk og noen samtaler så var dagmammaen i boks! Vi betaler kun 6000,- men tror nok at de koster rundt 8-9000 i Oslo (kontantstøtte + prisen for en barnehageplass er ganske vanlig tror jeg..) Anonymous poster hash: 2d6f8...fba
Natti11 Skrevet 20. mai 2014 Forfatter #4 Skrevet 20. mai 2014 kan alle få kontant støtte? da er det jo ikke så ille. jeg er helt ny på dette jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå