Gå til innhold

Hvorfor er jeg sånn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg, en kompis og en venninne har sittet og kost oss i hele kveld. Spist pizza, sett film, snakket og ledd mye. Jeg sa god natt og gikk å la meg, da jeg skal tidlig opp med lillegullet i morgen tidlig. Når jeg ligger å skal sove, så hører jeg de sitte oppe og prate og le.. Og jeg kjenner på en sånn merkelig følelse.. Nesten litt sjalu, føler meg utestengt, selvom det var jeg som gikk å la meg?! Jeg prøver å si til meg selv at det er da bare koselig at de sitter oppe og koser seg, men samtidig sitter jeg med en rar følelse...

Det skal sies at når vi tre er sammen, så er det som oftest jeg som blir midtpunktet, av en eller annen grunn. Selv om jeg prøver å få temaet over på noen av de eller noen andre, så havner det alltid tilbake på meg. Jeg og kompisen min hadde også sex for litt siden, jeg fikk litt følelser for han da, men de gikk over...

Jeg tror egentlig jeg bare er veldig "trengende" og egosentrisk, men begynner av og til å lure på om det er noe alvorlig galt med meg...

Anonymous poster hash: 7c892...fd6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har noen ganger følt på litt av det samme som du nevner. I mitt tilfelle var det nok fordi jeg (som er over sosial og nysgjerrig) var redd for å gå glipp av NOE....... noe morsomt...

Skrevet

De fleste kjenner nok den følelsen av og til. Du er helt normal!

Anonymous poster hash: 218b1...18c
Skrevet

Siden du opplever at det er du som er midtpunktet når dere tre er sammen, så er det kanskje underlig for deg å høre at de har det like morsomt uten deg tilstede. Det gjør kanskje noe med din oppfattelse av hvilken rolle du har i venneflokken?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...