Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #1 Skrevet 19. mai 2014 Jeg har en gutt på 2.5 år som bare har 38 i feber men som likevel tydligvis har ubehag. Han prøver å sove men våkner hele tiden igjen å skriker etter meg. Kan jeg gi stikkpille selv om det ikke er høy feber? Anonymous poster hash: 6a955...97b
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #2 Skrevet 19. mai 2014 Ja, det kan du. Paracet er ikke bare febernedsettende. Det er smertestillende. Jeg har gitt paracet til mitt barn uten at det hadde feber. Men skal sies at barnet mitt så og si aldri får paracet da, kanskje en gang i året, og da ved ubehag eller feber. Sist var pga feber da. Viktig å ikke venne seg til å gi paracet for alt, men en gang i blandt er greit. Anonymous poster hash: 57751...ccf
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #3 Skrevet 19. mai 2014 Hmm var det da.. Har en gutt som er mye syk så har blitt en del paracet på han. Men de andre gangene har han vært skikkelig syk som 40 i feber i 6 dager og flere halsbetennelser i forbindelse med store mandler. Anonymous poster hash: 6a955...97b
eelis Skrevet 19. mai 2014 #4 Skrevet 19. mai 2014 Jeg måler så og si aldri temp, gir paracet hvis guttungen plages og ikke finner roen. Gi lillen din paracet så han får sove litt, han har tydelig vondt. Kanskje tilogmed la han sove i voksensengen?
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #5 Skrevet 19. mai 2014 Jeg må si jeg blir en smule overrasket over voksnes vurderingsevne. Etter min mening bør en selv klare å vurdere om man skal gi barnet paracet eller ikke. Anonymous poster hash: 9aa78...0c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå