Gå til innhold

mann,reise på dagstur vekk,veke 38

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei damer. Treng litt hjelp. Mannen skal vekk på eit møte i ein an by,planlagt vekke ein normal arbeidsdag. Reiser med fly. Plutselig slo det meg at det gjerne ikkje er så lurt. Me har ikkje barnehage til barnet vårt på 20 mnd, begge sett med besteforeldre er vekkreist. Alle andre er på jobb på dagtid. Kva om fødselen starter? Er i veke 38++

Kvir meg for å ta dette opp med han. Er eg hysterisk no? Forrige fødsel tok 6 timar. I teorien kan eg gå i fødsel, samtidig med at eg er aleine med barn,og utan at han Rekk heim.

Bør han bli heime?

Anonymous poster hash: df2a9...215

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du får helt sikkert en eller annen du eller barnet kjenner som kan komme fra jobb på kort varsel dersom fødsel skulle starte akkurat denne dagen.

Hadde ei venninne ringt meg og var i den situasjonen, hadde jeg sagt fra på jobb at jeg må bli borte resten av dagen pga nødstilfelle. nå er jeg kontor-rotte da, så ikke så stor krise om jeg blir borte en dag. Allier deg med en venninne/svigerinne/familiemedlem/nabo :)

Anonymous poster hash: d89c0...cae
Skrevet

Lag kriseplan og la det stå til. Det ordnar seg alltid..

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Erfaringsmessig skorter det ikke på tilbud fra både nær og fjern når sånt skjer. Opplevde selv at foreldre jeg knapt snakket med tilbø seg å passe barna hvis mannen ikke var hjemme, om jeg skulle føde.

Det ordner seg nok helt sikkert! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...