Gå til innhold

er 38 feber eller ikke?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min har vært mye urolig etter han la seg men er rolig så lenge han får ligge i min seng å jeg er der.

Målte for å se om han hadde feber ettersom det er ulikt han å være så sutrete etter leggetid å syns han var litt varm.

Fikk opp 38.

Bør jeg holde han hjemme imorgen da?

Eller ser jeg ann formen hans i morgen tidlig?



Anonymous poster hash: 145f8...326
Videoannonse
Annonse
Skrevet

38 er feber

 

Anonymous poster hash: a62fb...b69

Skrevet

38 er feber, og han bør absolutt være hjemme i morgen.



Anonymous poster hash: a6ce3...b89
Skrevet

38 i rompa er i grenseland, men om du har målt 38 under armen så vil jeg si det er feber for da skal du jo legge til ca 1 grad.



Anonymous poster hash: 8b0a6...e3a
Skrevet

Feber i seg selv er ikke farlig, det er bare et tegn på noe annet. Det er allmenntilstanden som viktig. Nå sier du jo at han er sutrete og at det er ulikt han, så da har han det kanskje ikke så greit.

Personlig holder jeg alltid hjemme ved feber, og her er i huset regner vi 38 for feber.

Skrevet

For meg og mine barn er 38 feber uten tvil. Vi ha lav normal temp.

Skrevet

her hadde 3 åringen 38,4 i går kveld, og i dag lå den på 38.0. i bhg regner de alt over 37,5 som feber, da den ofte stiger utover dagen. Her er ungen hjemme i dag og i morgen.



Anonymous poster hash: dab3c...43c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...