Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #1 Skrevet 19. mai 2014 Jeg og mannen har knyttet tette bånd i graviditeten. Mine dine og nå vårt barn, da vi flyttet sammen ble hverdagen enormt travel pga det familieforholdet. Håper virkelig vi klarer holde dette når barnet kommer, jeg kjenner jeg elsker han mer en noen gang. Han gir meg så mye av seg selv som han aldri har gjort før. Jeg har gjennom hele graviditeten blitt fortalt at jeg er vakker. Han stryker på magen og synger til babyen. Jeg har aldri opplevd å bli behandlet så godt av en mann som nå! Anonymous poster hash: 336c7...698
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #2 Skrevet 19. mai 2014 Bare vent til det kommer en skrike unge mellom dere to. Hahaha Anonymous poster hash: 3fb0b...dc5
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #3 Skrevet 19. mai 2014 Bare vent til det kommer en skrike unge mellom dere to. HahahaAnonymous poster hash: 3fb0b...dc5 Helt nødvendig å være så ekkel? Syns det er hyggelig at noen deler koslige og positive ting på siden her, jeg, ikke bare spørsmål, surmuling, kritikk, edder og galle. Anonymous poster hash: 6df9b...140
Ulvemamma Skrevet 19. mai 2014 #4 Skrevet 19. mai 2014 Jeg og mannen har knyttet tette bånd i graviditeten. Mine dine og nå vårt barn, da vi flyttet sammen ble hverdagen enormt travel pga det familieforholdet. Håper virkelig vi klarer holde dette når barnet kommer, jeg kjenner jeg elsker han mer en noen gang. Han gir meg så mye av seg selv som han aldri har gjort før. Jeg har gjennom hele graviditeten blitt fortalt at jeg er vakker. Han stryker på magen og synger til babyen. Jeg har aldri opplevd å bli behandlet så godt av en mann som nå! Anonymous poster hash: 336c7...698 Så deilig! Nyt det! Det kan være at det "forsvinner" litt i alt stresset med en gang den lille kommer, men det blir likevel ikke borte. Og bare det å vite at dere kan knytte slike bånd er utrolig flott, og det betyr jo at de er der, dere trenger eventuelt bare å finne dem frem igjen, om de skulle bli litt glemt. Høres i allefall ut som du har en flott og omtenksom mann!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå