Gå til innhold

Doppler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke doppler bruker/brukte du?

Og når fant du hjertelyden første gang?

Anonymous poster hash: e7ea5...d73

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Angelsound. I uke 12.

Men trodde at jeg fant hjertelyden i uke 11, men det var en av mine arterier. Det er lett å ta feil. Jeg er både fornøyd med kjøpet og angrer. Fornøyd fordi jeg fikk bekreftet at det var liv en gang i uken (babyen kan bli stresset så jeg brukte den hver onsdag i noen få sekunder) frem til ul i uke 19 og etter det en sjelden gang. Har mistet tidligere. Angelsounden er billigere enn privat ul og privat ul kan man ikke ta hver uke (el man kan men det er dyrt). Angrer litt fordi etter ul ble den nesten ikle brukt, så totalt ble den lite brukt. Brukte den en gang på slutten for å høre på babyens hikke :)

Men ikke kjøp en doppler om du tror at du kan få panikk om du ikke finner hjertet. Jeg fant ikke hjertet hver gang men fikk ikke panikk da jeg vet at det er vanlig, fastlegen og jordmora mi pleide og å slite med å finne hjertet i begynnelsen (fra uke 16). Så vet du at du tåler å ikke finne hjertet så kjøp, vil du ikke tåle det så ikke kjøp.

Anonymous poster hash: 208bd...56a

Skrevet

Hørte i uke 13. Var veldig fornøyd med å kunne bruke den til jeg selv kjente liv- Da ble den ikke brukt lenger :D

Hvis du trenger en og ikke vil kjøpe, kan du få min.

Angelsound med gel og øreklokker :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...