Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #1 Skrevet 19. mai 2014 Etter 4 mann er mensen og ikke minst eggløsning så smertefull at jeg nesten krabber , er det mulig og få noe sterkere hos legen tru? Eller gir de ikke ut sånt til det? Noen me erfaring Anonymous poster hash: 7d81b...0f8
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #3 Skrevet 19. mai 2014 Akupunktur er som regel veldig bra for å normalisere menstruasjonssykluser og -smerter, så jeg ville prøvd ut det før sterke smertestillende. Finn en dyktig klassisk akupunktør Anonymous poster hash: 90e83...ae9
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #4 Skrevet 20. mai 2014 Du må sikkert få kartlagt hva som er årsaken til smertene. Fikk også det etter andremann, men da ble det keisersnitt og jeg fikk til svar at smertene forårsakes av luftlommer som har oppstått under operasjonen... Så jeg må bare kjempe meg igjennom hver mens. Smertene kommer helt plutselig også av og til, jeg blir helt skjelven og svetter av smerte, og noen ganger har jeg faktisk gått rett i bakken. Har heldigvis oppholdt meg hjemme, kan aldri gå ut den dagen mensen kommer... Håper du finner en mulighet til å bli kvitt dem! Anonymous poster hash: 233d9...6c1
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #5 Skrevet 20. mai 2014 Skal du ha flere barn? P-sprøyte kan være et alternativ, jeg har så kraftige menstruasjoner at jeg ikke vil ha det. Bruker derfor sprøyta for å slippe begge deler. Anonymous poster hash: f22c5...bd9
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #6 Skrevet 20. mai 2014 Med fire unger sier jeg meg fornøyd, gubben er sterlisert så prevensjon trenger vi ikke. Ulempen er de dagene jeg er på jobb med dette kan jo holde meg hjemme så blir det mange sykedager. Det som bekymrer meg er at det har blitt verre de 6 siste mnd enda minste er 2 år. Anonymous poster hash: 7d81b...0f8
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #7 Skrevet 20. mai 2014 Jeg har også 4 barn og disse smertene ble verre for hvert barn Viste seg at jeg har Endometriose. En gang fikk jeg så smerter at det endte med ambulanse og innleggelse. Jeg lå neddopet på sykehus i en uke Ble anbefalt å starte på prevensjon som inneholder hormoner. Jeg kan ikke ha spiral (det har jeg prøvd), men går igjen på p-piller. Hjalp VELDIG! Anonymous poster hash: 6e9aa...410
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå