Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #1 Skrevet 19. mai 2014 Hvilken farge syns DU er finest på denne vogna? Som passer til classic chrome understell og passer til begge kjønn Anonymous poster hash: a9093...24f
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #2 Skrevet 19. mai 2014 Jeg syns tweed er såå fiiin Ønsker meg den, må bare gro en baby å putte oppi først Anonymous poster hash: 7d4b9...0c0
BareMas Skrevet 19. mai 2014 #4 Skrevet 19. mai 2014 Jeg syns tweed er såå fiiin Ønsker meg den, må bare gro en baby å putte oppi først Anonymous poster hash: 7d4b9...0c0 Enig!! Har nettopp hentet hjem en supernitrovogn i tweed, kjempefin er den!! Gleder meg til trilletur til høsten! Ellers er den light grey også veldig fin ..
BareMas Skrevet 19. mai 2014 #5 Skrevet 19. mai 2014 Jeg kjøpte Grey leaves, syns den er så fin Grey leaves var det jeg mente, ikke light grey ammetåke allerede gitt..
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #6 Skrevet 19. mai 2014 Har faktisk sett på grey leaves. Syns den var veldig fin det er vel en farge som holder seg godt? Tweed så jeg i butikken. Syns stoffet virket så lite solid. Litt "myk" overflate? Noen som vet hvordan classic chrome er sammenlignet med sportsunderstellet? Heller mest mot classic pga størrelsen og muligheten til å justere fjæringen. Anonymous poster hash: a9093...24f
Monajenten Skrevet 19. mai 2014 #7 Skrevet 19. mai 2014 Har faktisk sett på grey leaves. Syns den var veldig fin det er vel en farge som holder seg godt? Tweed så jeg i butikken. Syns stoffet virket så lite solid. Litt "myk" overflate? Noen som vet hvordan classic chrome er sammenlignet med sportsunderstellet? Heller mest mot classic pga størrelsen og muligheten til å justere fjæringen. Anonymous poster hash: a9093...24f Fargen har holdt bra her ihvertfall Jeg har ikke erfaring med classicunderstellet, hadde duo s med svingbare forhjul og var kjempefornøyd
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #8 Skrevet 19. mai 2014 liker den blå jeg. brown Flowers & Capri Navy var også fine Anonymous poster hash: 3e38e...f7e
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #9 Skrevet 20. mai 2014 liker den blå jeg. b rown Flowers & Capri Navy var også fine Anonymous poster hash: 3e38e...f7e Brown flowers er også veldig fin! Capri navy frykter jeg at en blir lei siden den har dette mønsteret? Noen erfaringer med classic understellet? Anonymous poster hash: a9093...24f
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #10 Skrevet 20. mai 2014 Eg valgte Tweed! Nydeli fin!! Gleda meg te å få brukt den!! Anonymous poster hash: f42dd...1b1
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #11 Skrevet 20. mai 2014 Jeg har Edgen med Classic Chrome understellet. Valgte Limited Edition (helt svart, uten hvite striper o.l) Er superfornøyd! Selv om vogna er svart så er den ikke kjedelig syns jeg, mer elegant, også har den et søtt mønster på innsiden av vognen. Dessuten har jo Classic understellet hvite sider på hjulene, og med chromen blir den bare kjempefin! Jeg personlig hadde blitt lei av vognen hvis det var masse mønster/striper på den, så kjørte safe og valgte svart. Passer absolutt begge kjønn! Så kan man heller velge en vognpose i en fin farge Har selv bestilt vognpose fra RisaRosa i beige/rosa, tror det blir megaskjønt Anonymous poster hash: 2e35f...239
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #12 Skrevet 20. mai 2014 Har de hatt en limited edition i svart?? Har ikke sett det jeg. Er det noe ekstra med den da? For man får jo vanlig svart i katalogen også... Nei, dette er virkelig valgets kval... Klarer ikke å bestemme meg jeg. Er grey leaves stilig på chrome understell eller er den litt "ut"?? Anonymous poster hash: a9093...24f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå