Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #1 Skrevet 19. mai 2014 Vi skal reise på 6 timers flytur med datteren vår på 14 mnd.Alle sier; "bare last ned en haug med ting på padden!!"Men hva da?? hvor skal jeg finne dette? Det er ikke wi-fi på flyet så kan jo ikke bare streame slik som vi pleier.Tenker å ta meg en tur i morgen for å se om jeg kan finne noe annet gøy hun kan holde på med.. andre tips til leker eller "godis" som kan være populært og tidkrevende?Og er det noe som _ikke_ anbefales?Vi har vært på noen flyturer med henne tidligere (både lange og korte), men da har hun jo vært så liten at underholdning ikke har vært noe tema. Så plutselig er jeg litt nervøs for denne turen merker jeg. Hun er jo så nysgjerrig for tiden, ALT skal utforskes. Hvordan skal hun kunne forstå at hun må sitte i ro på fanget mitt? Hjelpes... Anonymous poster hash: dcb2e...a66
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #2 Skrevet 19. mai 2014 En sånn fisher price (eller hva det nå heter) telefon gjorde susen hos oss. Det er lyd i den, men det drukner i flystøyen. Ellers så er kosebamsen og en bok eller to mer enn nok. Hadde ikke noe elektronisk underholdning med (hun var ikke interessert) Ingen grunn til at hun skal sitte i ro hele tiden heller - det er da fullt lovlig å bevege seg i ett fly. Anonymous poster hash: 779e3...81a
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #3 Skrevet 19. mai 2014 Tusen takk for svar! Ja blir nok noen bøker, og selvfølgelig skal vi bevege litt på oss!Flere? Anonymous poster hash: dcb2e...a66
Ylajali*84 Skrevet 19. mai 2014 #4 Skrevet 19. mai 2014 Hva med å ha med noen minibokser med div snacks, puffet ris, rosiner,bokstavkjeks,druer eller hva hun nå liker. Hvis hun begynner å bli lei så er det bare å trylle frem en liten boks med noe godt
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #5 Skrevet 20. mai 2014 Hva med å ha med noen minibokser med div snacks, puffet ris, rosiner,bokstavkjeks,druer eller hva hun nå liker. Hvis hun begynner å bli lei så er det bare å trylle frem en liten boks med noe godt Ja, det var lurt Hun elsker å åpne og sette på lokk også. Noen fler? Anonymous poster hash: dcb2e...a66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå