Gå til innhold

femåringen min gir komplimenter:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har så fint hår, mamma, det bølger seg nedover og ser nesten ut som det sover.. det er nesten.. nesten.. vakkert.. ;-)

Anonymous poster hash: 0380b...b50

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har så fint hår, mamma, det bølger seg nedover og ser nesten ut som det sover.. det er nesten.. nesten.. vakkert.. ;-)

Herlig :)

Min sa, med all verdens kjærlighet i stemmen: Mamma, du har verdens største rumpe, du!

Anonymous poster hash: 4b4ea...0a9

Skrevet

#1: nååååh!

#2: haha!! :-p

Anonymous poster hash: d5fea...f27

Skrevet

Herlig :)

Min sa, med all verdens kjærlighet i stemmen: Mamma, du har verdens største rumpe, du!

Anonymous poster hash: 4b4ea...0a9

haha;-) fine små

Skrevet

Min 5-åring gir de fineste komplimenter.. Her en dag var vi inne på en gullsmed og han utbryter "oi, her var det mye fint". Også viser han tegn til at jeg skal lene meg ned til han, hvor han så sier stille "men det fineste her er deg". ❤️ Smelter helt, og skjønner ikke hvor han tar det fra. Han er så omtenksom og snill :)

Daglig sier han "mamma du er hjertet mitt", og "jeg elsker deg mer enn sola, og sjokolade". Sukk :)

Anonymous poster hash: 2dd37...71a

Skrevet

Dette var koselig å lese :) Sønnen min, som er 4 år, sa i dag på vei til barnehagen  "mamma, jeg elsker deg lenger enn til Afrika... Jeg elsker deg helt til Thailand jeg"!

Smelt :hjertesmil:

Skrevet

En liten tass på fire år sa følgende til meg da han så meg med utslått hår for første gang: "Oj! Har du parykk?" :D

Skrevet

Min gutt synes jeg har så fine lange pupper. Og pappa har visst fine store pupper... jaja...

Anonymous poster hash: 7bdda...c70

Skrevet

Hehe, det er så nydelig med komplimenter rett fra sjela :) 

Min datter for noen år siden: "Du får så fine bølger på magen når du sitter du mamma!" 

Skrevet

Min 5-åring gir de fineste komplimenter.. Her en dag var vi inne på en gullsmed og han utbryter "oi, her var det mye fint". Også viser han tegn til at jeg skal lene meg ned til han, hvor han så sier stille "men det fineste her er deg". ❤️ Smelter helt, og skjønner ikke hvor han tar det fra. Han er så omtenksom og snill :)

Daglig sier han "mamma du er hjertet mitt", og "jeg elsker deg mer enn sola, og sjokolade". Sukk :)

Å hellandussen, så skjønn!!!

Anonymous poster hash: 47a7f...39c

Skrevet

Haha, ja han er helt fantastisk flink til å gi komplimenter, jeg blir overøst at fine ord fra han ❤️ han er flinkere til det enn samboeren min 😂 haha!

Skrevet

4 åringen min mens jeg kler av meg på badet: mamma du er bare nydelig ☺️

Anonymous poster hash: 337ef...845

Skrevet

Haha, ja han er helt fantastisk flink til å gi komplimenter, jeg blir overøst at fine ord fra han ❤️ han er flinkere til det enn samboeren min 😂 haha!

det er min 4åring flinkere til en samboer her også! ☺️ Søte små ❤️

Anonymous poster hash: 337ef...845

Skrevet

Jeg sier til min datter: "Jeg elsker deg mer enn alt på jord".

Min datter svarer meg: "Mamma, jeg elsker deg på jord" <3

Skrevet

Min sønn på 4 år bøyer seg frem mot meg med store øyne og stryker meg på panna og sier "mamma du ser jo ut som en prinsesse" Da smeltet mammahjertet.

Anonymous poster hash: 699f8...360
Skrevet

Sånn er min også, de herligste komplimenter :)

Her en dag ble jeg ropt inn på rommet hans, der hadde han laget liste over de han elsket mest. Mamma, du kommer forann alle. På andre plass deler pappa og onkel plassen ;) ha ha :D han har så mye godhet i seg.

Anonymous poster hash: 8780b...452

Skrevet

Så herlige små :) :)

Jeg hadde tatt på meg en ny topp her om dagen, er høygravid og føler meg lite flott. Så sier gutten min på 2 år til meg "mamma, såååå fiiiin". Jeg ble så glad at det kom noen tårer ja :)

Anonymous poster hash: d15b8...760

Skrevet

Min datter sa da hun var rundt 4 år. Du er den beste mora i livet :) og farmor var den beste farmoren i Norge :)

Skrevet

Her forleden så 4åringen beundrene på meg og sa: "du har såå stor kropp"

Jo takk kjære ;)

Anonymous poster hash: fe452...da8

Skrevet

Datteren min pleier å si "du er den beste mammaen jeg har hatt". Jeg har lite konkurranse der, så det skulle bare mangle :-P

Ellers er de veldig herlige begge to. Kommer med mange gode kompliment og ord.

Skrevet

4-åringen såg meg i underskkørtet og bunadsskjorte før jeg fikk bunad på meg og sa: Mamma, du ser ut som en prinsesse.

Etter jeg fikk bunad på: Mamma ER du en prinsesse??

Og 7-åringen såg fascinert på mens jeg kammet håret: oiiiiii du har pent hår!

De er herlige!<3

Anonymous poster hash: 4510f...35d

Skrevet

Min gutt var 4 da han var med på brudekjoleprøving. Var på en av de mange salonger jeg var på, moren min var med og skulle kombineres med litt annet moro for barna...

Han kom med så mange nydelige kommentarer,- og kritiske spørsmål..SOm bl.a, den var fin, men kan du danse i den da, mamma :) Damen som hjalp meg ble jo helt sjarmert, hadde sjelden møtt et så engasjert følge :)

Men smaken er som baken, den kjolen han ELSKET var en som var stroppeløs, hjerteskåret utringning og som var avdelt under bysten. Og deretter skrådde den ut, var veldig vid og løs...Behagelig, ja. Fin..Tja, kanskje ikke så verst om det ikke hadde vært for "fjør" eller noe som var sydd på på hele skjørtdelen. Disse falt derimot min gutt pladask for. Og det var nært at jeg endte opp med den kjolen for hans del. I ettertid var det også flere gang under bryllupet jeg savnet den kjolen. For den var virkelig et behagelig plagg :) Med alderne blir derimot barna mer krisitsk til sine foreldre. Og vi er nå og da de strengeste og sinteste og mest urettferdige foreldre på denne jord! Så vi får suge til oss alt av kompliment som kommer, og prøve og huske dette når det står på som verst :)

Anonymous poster hash: 6ee84...9f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...