Gå til innhold

Dere som barberer hår nedentil..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte barberer du deg? Jeg føler jeg må barbere meg hver dag, ellers så stikker det. Lurer på om jeg har speeda hårvekst, eller vokser det så fort på alle?

Anonymous poster hash: efe81...6f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor ofte barberer du deg? Jeg føler jeg må barbere meg hver dag, ellers så stikker det. Lurer på om jeg har speeda hårvekst, eller vokser det så fort på alle?

Anonymous poster hash: efe81...6f8

Lurer jeg også på. Hvis jeg barberer meg om morgenen, så har jeg stikkete stubb på kvelden. Har bare kuttet det ut, kan ikke barbere meg to ganger om dagen. Mannen klaget, også, han syntes det stakk. Nå vet jeg at håret på hoet mitt vokser veldig raskt, så jeg antar at det gjeldr for hele kroppen.

Anonymous poster hash: c6c47...d2e

Skrevet

Hehehe, ja det er sant at det vokser fort ut igjen! Jeg tar det likevel bare 1 gang i uken, for å rense opp ;-) gjør det ikke for det estetiske, men føler det er mer hygienis rent når jeg barberer den ;-)

Anonymous poster hash: cba73...a48

Skrevet

Huff.... skulle ha ta runden min ja. Løper ut i garasjen for å hente hekkesaks, gresstrimmer og klipper. For dette er langt!

Anonymous poster hash: 991b4...309
Skrevet

Jeg får også stubb ganske raskt. Barberte daglig før, men var plaget ned røde prikker. Nå barberer jeg ca en gang i uka, får litt dun , men synes ikke det gjør noe:-)

Anonymous poster hash: 45445...3b2

Skrevet

Barberer to ganger i uka, max. Hvis det ikke får vokse litt i mellom kutter jeg meg lett og får mye kviser i området. Da er det mer sexy med litt stubber  :fnise:

Anonymous poster hash: e68f9...ffc
Skrevet

Her liker mannen at det er litt hårvekst, så jeg bare rydder opp rundt slik at det ikke stikker noe utenfor trusekantene. Tar det når det passer meg, noen ganger to ganger i uka, andre ganger gidder jeg ikke på halvannen uke.

Anonymous poster hash: aedef...c6b

Skrevet

Stubber er mer usexy er hår! 

Jeg napper bikinilinja med epilator, da tar det lang tid før det vokser ut igjen. Og det stikker ikke ;)

Det hender jeg tar en runde med barberhøvelen, men angrer meg ihjel dagen etter :( Vet ikke om håret ditt vokser veldig fort, men jeg opplever akkurat det samme.

Anonymous poster hash: 32fe2...c6a
Skrevet

Burde vel vært anonym på denne, men det får gå. Med venus blir det stikkete etter en dag, med gillette går det to dager. 

Skrevet

Jeg napper bikinilinja med epilator, da tar det lang tid før det vokser ut igjen. Og det stikker ikke ;)

Det hender jeg tar en runde med barberhøvelen, men angrer meg ihjel dagen etter :( Vet ikke om håret ditt vokser veldig fort, men jeg opplever akkurat det samme.

Epilator, gjør ikke det grusomt vondt?

Anonymous poster hash: 800b7...d91

Skrevet

Epilator, gjør ikke det grusomt vondt?

Anonymous poster hash: 800b7...d91

Det gjør litt vondt, men det blir mindre og mindre vondt for hver gang :) Om det er lenge siden sist, napper jeg litt i forkant, så slipper det å lugge så fælt ;) Jeg slipper også røde nupper, noe jeg ofte får ved barbering.

Skrevet

Jeg har det også slik, men jeg må også barbere legger og armhuler hver dag (pleier drøye det 2-3 dager, ellers ødelegger jeg huden). Underlivet tar jeg 1-2 ganger pr uke, ellers blir jeg veldig sår. Jeg opplever også at det er mer behagelig å faktisk ha litt hår der nede, da blir jeg mindre klam. Men, siden jeg får så fort hårene tilbake, er det bare snakk om 1-2 dager hvor det føles ekstra klamt...
Håret på hodet vokser derimot saaaaakte.....

Anonymous poster hash: 2e56a...995
Skrevet

Her vokser det og veldig fort ut igjen. Tar det alt fra hver dag til annenhver dag. Men sånn er det med alt hår på meg, det vokser som ugress, så leggene epilerer jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...