Gå til innhold

Barna i ferien.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal være på hytta i sommer, og det er jo noe barna syntes er gøy. Men jeg blir så forbanna på ungene sine vegne, for i dag fikk jeg beskjed om at eksen ikke kan ha barna i ferien.

Han skal reise på ferie med sin nye samboer og hennes barn, og han har nå funnet ut han ikke har penger å bruke på våre barn.

Anonymous poster hash: aa264...4b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drittsekk eks, men du som mamma må da bite tenna sammen og lage en fin sommer for barna dine, ikke la sinne over eksen gå ut over barna, de trenger ikke vite   hvorfor pappaen ikke skal ha dem i sommer.

Skrevet

Drittmann, men du er jo heldig, du får ungene mye mer og kan kose deg max. Hans tap.

Skrevet

Far til barna prioriterte dem bort i mange år. Han valgte kjæresten og hennes barn istedenfor sine egne barn. Så ble det slutt med kjæresten og han kom krypende tilbake til barna. De valgte far bort og nå sitter han igjen alene.

Synd for ham......

Anonymous poster hash: 32c4d...8d3
Skrevet

Det kan jo faktisk tenkes at han ikke har penger, det er godt mulig at det er samboeren hans som betaler for ferien hans!

Jeg har betalt mange ferier for min kjære, da det var dyrt for han med skilsmisse, samværskostnader, barnebidrag, en inntekt til en husholdning. Om du ser i bidragsveilederen så er det ikke så mye de holder tilbake til den bidragspliktige sitt underhold.

Jeg betalte også ferier for hans barn, det er ikke så selvsagt at man skal gjøre, om man har egne barn å forsørge. Det er jo faktisk ikke slik for de fleste av oss at man har råd til å ta med et sett til med unger på ferie, uten at det må gå på bekostning av noe.

Det er ikke alltid slik at den som er bidragspliktig sitter igjen med særlig mye til overs til å finne på mye stas med,

Det høres jo ut på deg som at det er han som betaler for nydama og hennes barn, det trenger jo ikke være tilfellet. Kan ikke du

Anonymous poster hash: d7816...c99

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...