Gå til innhold

Babyjogger elite eller mini?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal brukes daglig.

Anonymous poster hash: 5dac2...332

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan bor du, da? Asflt?

Anonymous poster hash: aa62d...579

Skrevet

Har baby jogger cuty mini. Veldig greit. Men litt stress om du har mye grusvei og land du skal over. Funker på asfalt:-)

Anonymous poster hash: 12061...fe3

Skrevet

Om du skal trille nevneverdig på grus eller snø, ville jeg valgt Elite.

Om du skal bruke den bare på asfalt, og f.eks reiser mye kollektivt, ville jeg valgt Mini GT.

Jeg har begge, hver er god til sitt bruk. Begge er supre vogner sånn totalt sett.

Anonymous poster hash: cb75b...155
Skrevet

Asfalt ja, kun grus i innkjørselen vår. Men hun er bare 6 mnd da.

HI

Skrevet

Da er Mini GT fin. Den har betraktelig bedre trillekomfort enn Mini med doble hjul.

Det er nesten full liggestilling og fungerer fint for en baby på seks måneder.

Skrevet

Jeg har mini gt og er kjempefornøyd. Den er mindre og enklere å trille enn elite:)

Anonymous poster hash: 71a33...c3a

Skrevet

Men det går ikke an å ta opp fotbrettet på mini gt? Det er den med 1 hjul foran sant? Hvordan blir det da når hun skal sove? Hun er jo bare 6 mnd, så vil beina henge ned? Hun er 69 cm da. 

HI

Skrevet

Men det går ikke an å ta opp fotbrettet på mini gt? Det er den med 1 hjul foran sant? Hvordan blir det da når hun skal sove? Hun er jo bare 6 mnd, så vil beina henge ned? Hun er 69 cm da. 

HI

Når hun er bare 6 mnd vil ikke beina henge ned enda nei. Når hun blir større vil de gjøre det, men da er hun såpass stor at det ikke gjør noe. Har du mest asfalt du triller på, ville jeg lett valgt mini gt, superlett vogn :)

Anonymous poster hash: b5ad5...65f

Skrevet

Så den er god nok til hverdagsbruk altså? Til å trille lang tur hver dag? En den totalt håpløs på grus? Hadde passet meg ypperlig med minien da, siden den er billigst også. Tusen takk for svar! 

HI

Skrevet

Tenker du på "vanlig" mini, og ikke mini gt?

Da hadde jeg ihvertfall droppet det. Vi har den som reisetrille til knøttebøtt på 9 mnd. Grei nok til det, men jeg ville aldri hatt den som eneste vogn.

Skrevet

Hva er forskjellen? Trodde vanlig mini hadde hjul? Og GT 3? Eller?

HI

Skrevet

4 hjul* 

Skrevet

Selges mini GT på barnas hus? 

Gjest Sekretøsa
Skrevet

elite er gull! svigerinna mi har mini og vurderer å bytte nå fordi ungen er for lang. Og han er ikke unormalt lang for å være 15 mnd gammel. På Elite kan du ta opp fotbrettet. Min lange slamp på 82 cm trenger ikke det enda. Elsker den vogna!

Skrevet

Min er ni måneder og det er ikke noe problem å ha henne i Mini GT, beina henger ikke nevneverdig ned.

Jeg ville ikke hatt vanlig Mini, den har mye mindre hjul og er tyngre å trille enn GT-en.

Skrevet

Ok, men ser elite og gt er samme pris? Får  vel mer for pengene på en måte i elite da?

HI

Skrevet

Ja, det får du. Det er som sagt fordeler og ulemper med dem begge.

Jeg bruker GT-en når jeg bare skal gå på asfalt/hard grus, fordi vi reiser mye kollektivt og beveger oss i folkemengder etc. Det er på en måte "byvogna" vår. Tar også den for å hente storebror i barnehagen hvor jeg tar med vogna inn, velger den om jeg skal inn hos legen, på kontorer m.m hvor plass har noe å si. Som oftest den jeg tar med om vi skal ha den i bil, selv om den ikke blir voldsomt mye mindre.

Eliten er større, men også lettere å trille, så den velges til skogsturer og lengre trilleturer m.m.

Skrevet

(Jeg kjøpte våre i utlandet, der var det en prisforskjell på ca 800 kroner, GT var billigst).

Skrevet

Fikk låne en mini idag, ikke gt, men synes ikke hjulene var bra? Vil helst ha lufthjul.

Om jeg handler på barnashus med prisgarantien og henviser til vognimport, må jeg da legge til frakten i prisen jeg får den for på barnas hus?

HI

Skrevet

Hjulene er bra på asfalt, jo, men duger ikke på grus og i skog. Det er byvogn!

Skal du ha offroadvogn er det bedre med fire hjul. Dvs ingen av dem.

Skal du ha grusvogn kan du til nød velge en trehjuling, men vil også da anbefale fire hjul.

Anonymous poster hash: aa62d...579

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...