Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #1 Skrevet 19. mai 2014 Hei jenter Jeg skal på jobbintervju på onsdag, og synes det er vanskelig, spesielt ettersom det er en stund siden sist da jeg har vært i utdanning. Jeg synes det er vanskelig å gi noe godt svar på hvorfor nettopp JEG skal få denne jobben, og ikke minst fremheve noen få negative og positive ting, uten å skryte, eller å si noe som gjør at dem ikke vil gi meg jobben. Noen tips? Tusen takk i så fall Anonymous poster hash: 507b4...4b0
Mamma_til_2 Skrevet 19. mai 2014 #3 Skrevet 19. mai 2014 Du må lese deg opp om bedriften, du må lage en rask presentasjon av deg selv hvor du tar med det viktigste, jobbrelaterte, de skal bli kjent med deg som person, det positive og negative er vanskelig, men finn noe negativt som du kan snu til noe positivt, vær deg selv, er du nervøs så si det, det er helt normalt og en ice- breaker. Ta med kopi av CV, stillingsannonsen og søknaden, kom dit ca 10 min før møtet, finn ett toalett/ ett speil, fikse håret ol har du mulighet vask hendene slik at de ikke er klamme, spytt ut eventuell tyggis, smile og være høflig fra du går inn døra du vet aldri hvem du møter og om de eventuelt har noe med om du får jobben eller ikke. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå