Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #1 Skrevet 19. mai 2014 Forrige mens startet 12. april. Hadde ubeskyttet sex natt til 26. april, tok angrepillen rundt 12 timer +- etter. Fikk mens igjen den 15. men blør en del mindre enn jeg er vant til. Blør vanligvis ut tamponger og bind på en time de første dagene til vanlig, men de første dafene denne gangen har jeg bare skiftet på grunn av lukt. De to første dagene blødde jeg lyserødt og litt mørkere men vanlig rødfarge. Etter det har jeg blødd rustfarget og mer mørkebrunt. Kan noe ha gått galt? Er dett farlig? Anonymous poster hash: 917a0...a9a
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #3 Skrevet 19. mai 2014 Det er ikke uvanlig at man roter med hele syklusen og "systemet" når man tar angrepille. Hvis du synes alt virker veldig rart burde du kanskje snakke med en lege, men det er som sagt ikke unormalt at ting blir litt rart den neste måneden. Anonymous poster hash: dbccd...8f0
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #4 Skrevet 20. mai 2014 Når jeg tisset nå svidde det litt og det kom en rar lukt. Har slitt med kvalme og hodepine i over en uke. Er litt redd for svangerskap utenfor livmor, da jeg lesre at det er vanlig etter innrak av angrepilla... Anonymous poster hash: 917a0...a9a
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #5 Skrevet 20. mai 2014 Kvalme og hodepine kommer som regel en god del senere i et svangerskap, og at det svir når du tisser heller jo mer mot en urinveisinfeksjon, så det burde du kanskje sjekke. Symptomer på exu (svangerskap utenfor livmoren) er stort sett smerter osv...ikke helt vanlige graviditetstegn... Anonymous poster hash: dbccd...8f0
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #6 Skrevet 20. mai 2014 http://nhi.no/graviditetsoraklet/svangerskap-og-fodsel/sykdommer/svangerskap-utenfor-livmoren-2642.html Anonymous poster hash: dbccd...8f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå