Gå til innhold

Lukter fostervann noe??


Anbefalte innlegg

Skrevet

?

 

Anonymous poster hash: 6fbfa...e67

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lukter litt søtlig, uten at jeg klarer å sammenligne lukten med noe.

Skrevet

Er usikker om det er fostervann eller bare utflod, eller en blanding!

Den renner ikke annet en når jeg er på toalettet, men det er flak på ein måte som flyter i do (sorry detaljer her). Tidligere var det mye gult tykt slim, for noen dager siden var det litt rosa men det er det ikke nå. Hva kan dette være?

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 6fbfa...e67

Skrevet

Mener å huske at det kan være litt flak i fostervann. Synes du skal ringe fødeavdelingen og høre med dem- de vil sikkert ha deg inn til en sjekk om de og du tror du lekker fostervann.

Skrevet

Har alltid hørt at det lukter emment (hva nå enn det betyr). 

 

Men da vannet gikk med nr 2 så luktet jeg på det og det luktet ingenting. Det var litt lyserosa spor i det, og det var litt slimete.

 

 (Med nr 1 så gikk ikke vannet før jeg fikk pressrier så da fikk jeg ikke tid til å studere det;)

 

Du kan visstnok ta på det ett bind og levere inn på føden, så sjekker de om det er fostervann. Sikkert lurt å ringe uansett.

Skrevet

Det lukter enormt sterk søt lukt av det...

Jeg får ringe og høre på føden.

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 6fbfa...e67

Skrevet

For å være dønn ærlig så lukter det sperm.

Skrevet

Husker det luktet litt funky på føderommet etter de tok vannet mitt



Anonymous poster hash: 7cdfb...f9f
Skrevet

Søt lukt er min erfaring.

Ring føden du :) Heller en gang for mye ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...