Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #1 Skrevet 19. mai 2014 Jeg har flere ganger oppdaget at mannen ikke synes det er "nok" med meg. Han har aldri, som jeg vet, vært fysisk utro om jeg kan kalle det, det. Han har pratet, flørtet, fått bilder og spurt om å møtes. Han får kalde føtter etter en tid og tror jeg har sett, noe jeg har gjort, og derfor sletter meldinger/apper han holder på med. Det vekker jo så klart mistanker hos meg. Jeg har sagt ifra engang, og han skulle gi seg. Og få meg til å stole på han igjen. Nå er det gått 6 måneder omtrent, og det er påan igjen.. Jeg finner ut. Han sletter. Jeg graver og graver. Og håper gang på gang at han vil være ærlig. Jeg har flere ganger sagt på kvelden at jeg håper han er ærlig med meg. Og pratet litt om ting som kan hinte litt i retningen til utroskap. Men da kommer regla om at han har meg, og det er det. Hvorfor skulle han ha flere??? Jeg sitter der og vet sannheten, men vil jo helst at han sier ifra om det som har blitt sagt til andre damer. Så dag inn og dag ut håper jeg. Jeg lar meg sitte i driten, venter på at han skal være ærlig..... Nevner jeg noe om foreksempel denne damen som han prater med, så hugger han inn og beskytter henne. Jeg blir veldig interessert i hvorfor han beskytter, men han legger inn den unnskyldningen at han mener hun får "ufortjent piss" av meg... GI MEG stryke.... Anonymous poster hash: b6bd9...cd4
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #2 Skrevet 19. mai 2014 styrke* Anonymous poster hash: b6bd9...cd4
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #3 Skrevet 19. mai 2014 Er vi sammen med samme mann? Min holder og på det samme viset, og nå harjeg faktisk gitt opp.. Hvorfor skal jeg få masse dritt (Sikkert en forsvarmekanisme) og være den slemme når problemet er han!?! Jeg vet at min aldri kommer til å endre seg, så nå er vi på vei til å gå fra hverandre. Jeg vil heller være alene, enn ensom i et forhold med han! Jeg gidder ikke å kjempe lengre.. Orker ikke mer dritt.. parterapi kan kanskje være en løsning om dere vil det, her funker ikke det, for han vil ikke, og ser ikke at problemet er han, men det er en annen sak. Sender deg en klem. Anonymous poster hash: b462c...6ef
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #4 Skrevet 19. mai 2014 Leit å høre at dere er på vei til å gå fra hverandre.. Men som du sa, så orker man bare en viss mengde med dritt.. Hvor lenge har dere vært sammen? Og prøvd, ikke minst? :/Klem tilbake. Hi Anonymous poster hash: b6bd9...cd4
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #5 Skrevet 19. mai 2014 Vi har vært sammen lenge, 8år.. Hadde sikkert dratt før, men så fikk vi barn, og jeg tenkte at jeg skyldte de å prøve mer.. Det var en del år der han skjerpa seg, så begynte det på nytt, men dessverre så var jeg allerede uplanlagt med nr 2 da, så ble det til at vi prøvde igjen. Sist gang var for et år siden, og da var det ett for stort tillittsbrud som ødela ganske mye, men han skjønner det ikke selv, og nå er jeg lei av å prøve.. For all del, denne mannen er en god pappa, og det er nok en av grunnene til at jeg har holdt ut lenge, men han kan fortsatt være en god pappa som alenefar\helgepappa.. Anonymous poster hash: b462c...6ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå