Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #1 Skrevet 19. mai 2014 Min mann har i fjor vinter hatt et forhold på si. Ikke snakk om ONS, men forelskelse, møter bak ryggen min som var planlagt, og flere episoder med sex, kjærlighetserklæringer osv. Han planla aldri å gå fra meg, men gikk gjennom en eller annen fase. Vi jobbet oss ut av problemene, og det kostet etter min mening litt for mye, i hvert fall for min del. Jeg har tilgitt mannen, men klarer ikke å gå videre. Mitt og elskerinnen sitt barn går på samme skole slik at vi er nødt til å møtes ganske ofte, de går også sammen på fotball. Tåler fortsatt ikke trynet på henne, og det tror jeg går også motsatt vei. Så, dere som har vært gjennom det samme, hvordan glemme og gå videre? Føler at det ødelegger meg litt å gå slik og gruble, føle meg såret og tom for følelser. Anonymous poster hash: 20b71...228
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #2 Skrevet 19. mai 2014 Min mann har i fjor vinter hatt et forhold på si. Ikke snakk om ONS, men forelskelse, møter bak ryggen min som var planlagt, og flere episoder med sex, kjærlighetserklæringer osv. Han planla aldri å gå fra meg, men gikk gjennom en eller annen fase. Vi jobbet oss ut av problemene, og det kostet etter min mening litt for mye, i hvert fall for min del. Jeg har tilgitt mannen, men klarer ikke å gå videre. Mitt og elskerinnen sitt barn går på samme skole slik at vi er nødt til å møtes ganske ofte, de går også sammen på fotball. Tåler fortsatt ikke trynet på henne, og det tror jeg går også motsatt vei. Så, dere som har vært gjennom det samme, hvordan glemme og gå videre? Føler at det ødelegger meg litt å gå slik og gruble, føle meg såret og tom for følelser. Anonymous poster hash: 20b71...228 Jeg kjenner med godt igjen i situasjonen din og spesielt i det du skriver til slutt: "Føler at det ødelegger meg litt å gå slik og gruble, føle meg såret og tom for følelser."Jeg klarte nok til en viss grad å tilgi mannen, men jeg klarte ikke å glemme det og gå videre. Vi prøvde i flere år å få ekteskapet vårt på rett kjøl. Vi var bl.a. på FVK, reiste bort på "romantiske" turer , satte av mye tid til å pleie forholdet osv., men etter mange år skilte vi oss. Det ble for belastende og jeg ble til slutt alvorlig syk. Jeg har ikke angret et sekund på at jeg gikk! I dag er jeg samboer med verdens beste mann og vi har et nydelig barn sammen. Anonymous poster hash: 11228...655
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #3 Skrevet 20. mai 2014 Så trist å høre at det ble slutt mellom dere. Jeg håper og kommer til å jobbe hardt for at vårt forhold består, selv om mannen har vist tendenser til at han ikke lenger har store følelser for meg. Noen med flere erfaringer? Anonymous poster hash: 20b71...228
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #4 Skrevet 20. mai 2014 Hva med å flytte vekk og få en ny start? Anonymous poster hash: 1e024...34a
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #5 Skrevet 20. mai 2014 Hva med å flytte vekk og få en ny start? Anonymous poster hash: 1e024...34a Nei, vi har familie her, eier hus, begge har gode jobber, og barna har alle vennene sine her. Å selge hus og flytte, få nye jobber, skole og barnehage, tape penger på salg/kjøp av bolig, vaske ut, pakke osv - har ikke krefter til å gjøre det... Anonymous poster hash: 20b71...228
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #6 Skrevet 20. mai 2014 Hva med å flytte vekk og få en ny start? Anonymous poster hash: 1e024...34a Nei, vi har familie her, eier hus, begge har gode jobber, og barna har alle vennene sine her. Å selge hus og flytte, få nye jobber, skole og barnehage, tape penger på salg/kjøp av bolig, vaske ut, pakke osv - har ikke krefter til å gjøre det... Anonymous poster hash: 20b71...228 Du trenger ikke å flytte fra stedet, bare fra ham Anonymous poster hash: 68302...805
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #7 Skrevet 20. mai 2014 Hva med å flytte vekk og få en ny start? Anonymous poster hash: 1e024...34a Nei, vi har familie her, eier hus, begge har gode jobber, og barna har alle vennene sine her. Å selge hus og flytte, få nye jobber, skole og barnehage, tape penger på salg/kjøp av bolig, vaske ut, pakke osv - har ikke krefter til å gjøre det... Anonymous poster hash: 20b71...228 Du trenger ikke å flytte fra stedet, bare fra ham Anonymous poster hash: 68302...805 Det ønsker jeg ikke. Er for gammel til å lete etter ny mann, og ønsker ikke leve alene resten av livet. Ønsker ikke splitte barna, selge hus og flytte dem til en annen skole (det er ingen flere ledige hus der vi bor, så vi blir nødt til å flytte). Anonymous poster hash: 20b71...228
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå