Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #1 Skrevet 19. mai 2014 Kan man lage en slags dagbok på FB som bare er synlig for 2-4 personer? Vi er en venninnejeng som har gitt hverandre en treningsutfordring. Vi trenger da et sted hvor vi kan notere ned daglig hva vi har gjort og hvor vi kan skryte og syte uhemmet uten å plage andre med det. Hvordan setter vi det best opp? Må vi lage en egen lukket gruppe eller kan man gjøre det på vår egen side, bare med begrensning på hvem som ser det? Anonymous poster hash: 3f84f...d7a
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #2 Skrevet 19. mai 2014 Det beste er nok en egen hemmelig gruppe.. Dere kan jo lage statuser osv, som kun dere får se, men det er jo litt tungvindt. Anonymous poster hash: 781c9...a3c
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #4 Skrevet 19. mai 2014 Takk, da får jg finne ut hvordan jeg setter opp dt. Anonymous poster hash: 3f84f...d7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå