Gå til innhold

Råd fra bonusmammaer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min X har nettopp flyttet sammen med ei ny dame etter å ha datet henne en stund. Barnet vårt skal flytte til dem i løpet av sommeren og jeg vil gjerne ha noen tips og råd fra dere som er bonusmammaer, om hvordan jeg bør forholde meg til henne i denne prosessen. Jeg har så vidt hilst på henne, men kjenner henne ikke. Barnet virker imidlertid å trives i hennes selskap, så jeg håper og tror hun vil være en god voksenperson for h*n.

Anonymous poster hash: f5bae...0d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær høflig og hyggelig. Normal folkeskikk.

La henne finne sin egen rolle og respekter henne og de som familie :-)

Skrevet

Vær imøtekommende, forhold deg "proft" til både hun og xen din. Se på det som et arbeidsforhold, kollegaer. Du har fått en ny kollega og forholde deg til, hvordan vil du tre frem? :)

Anonymous poster hash: 9610c...afb

Skrevet

Hvordan kan du la barnet ditt flytte til noen du ikke kjenner?

Anonymous poster hash: bcc0c...892

Skrevet

Barnet mitt ønsker å bo hos faren sin og er fyllt 12, så jeg har ikke så mye jeg skulle sagt... Da vi ble enige om dette før jul var det heller ikke snakk om at hun s

skulle flytte inn...

Skrevet

Hva mener du? Sånn blir det da for alle som går fra hverandre og får nye partnere. Jeg skal flytte sammen med kjæresten min etterhvert, men eksen min kjenner ham da ikke. Likevel skal barna få bo med meg. 

Skrevet

Hvordan kan du la barnet ditt flytte til noen du ikke kjenner?Anonymous poster hash: bcc0c...892

Barnet mitt ønsker å bo hos faren sin og er fyllt 12, så jeg har ikke så mye jeg skulle sagt... Da vi ble enige om dette før jul var det heller ikke snakk om at hun s

skulle flytte inn... Anonymous poster hash: f5bae...0d8

Okei, sånn sett:/

Håper det går bra. Lykke til<3

Skrevet

Noe flere som har gode råd til meg?

HI

Skrevet

Tror jeg hadde sagt at jeg ønsket ha god kontakt og gjerne ta en kaffe for å hilse ordentlig. Jeg er både bonusmamma og mamma til en gutt som før eller siden kommer til å få en bonusmamma. Hadde gutten min skulle flytte permanent inn til far og samtidig sammen med ny dame ville jeg visst hvem som skulle omgås skatten min 24/7!

Jeg har vert veldig åpen med mor til bonusbarnet her, men her er det hun som er reservert.

Anonymous poster hash: 9610c...afb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...