Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #1 Skrevet 19. mai 2014 Når man bytter skole og elevens papirer står i papirene som sendes fea den gamle til den nye skolen, hva står det i de papirene? Anonymous poster hash: a0ffd...e7f
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #2 Skrevet 19. mai 2014 Når man bytter skole og elevens papirer står i papirene som sendes fea den gamle til den nye skolen, hva står det i de papirene? Anonymous poster hash: a0ffd...e7f Her har det åpenbart blitt for mange "papirer", det er vanskelig å forstå hva du mener. Anonymous poster hash: 18d97...758
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #3 Skrevet 19. mai 2014 Den informasjonen som er lagret om eleven. Foreldres navn, adresse®, telefonnumre, ting som var med i elevens papirer fra barnehagen. Resultater fra nasjonale prøver, fra forskjellige andre tester utført på skolen, evt. papirer fra andre instanser som ppt, barnevern, hvis eleven er inne i slike systemer. Kanskje notater fra foreldre-/utviklingssamtaler, kanskje notater fra annen kontakt med foresatte. Stort sett sånn. Hvordan det? Anonymous poster hash: dc366...209
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #4 Skrevet 19. mai 2014 Ser at jeg har skrevet "papirer" i hulter og bulter. Takk for at en person forsto meg :-p Jeg lurer fordi sønnen min skal bytte skole (vi skal flytte til en annen plass i landet), og den gamle skolen sa de skal sende papirene hans til den nye. Hi Anonymous poster hash: a0ffd...e7f
Optatium Skrevet 19. mai 2014 #5 Skrevet 19. mai 2014 I en elevs mappe kan det også ligge notater fra episoder som har vært, kopier fra prøver osv dersom det er av relevans for elven og dens utvikling.
humlemamma Skrevet 19. mai 2014 #6 Skrevet 19. mai 2014 Da vi flyttet skjønte jeg det som at sånne ting som episoder og prøver ikke var lov å sende med, siden nye læreren spurte om hun fikk lov til å ringe til den gamle for å høre erfaringer med faglig forståelse og om det var noe spesielt.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #7 Skrevet 19. mai 2014 Jeg kjente at jeg ble stresset av at papirer skal sendes... har jo ingen grunn til det men likevel....hi Anonymous poster hash: a0ffd...e7f
humlemamma Skrevet 19. mai 2014 #8 Skrevet 19. mai 2014 Jeg og tenkte det, tenkte blant annet på når jeg har tatt opp ting og så videre, men det er jo bare for å bli kjent med barnet og møte det på deres premisser. Tenk deg selv om du skulle fått en fremmed unge i hus, så hadde du ønsket litt forhåndsinfo for å kunne være litt forberedt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå