Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #1 Skrevet 19. mai 2014 Hei. Eg jobber i ei stor bedrift, og har i det siste lagt merke til at en av lærlingene faller utenfor i gruppa. Han sitter ofte aleine i lunsjen, mens de andre har stukket ut. (når de andre spiser lunsj her så sitter de sammen altså). Får så vondt av å se han ensom, når han er aleine her i lunsjen. Kommenterte det til læreren hans i bedriften, men han sier bare at han faller utenfor fordi han er så smart og ikkje passer sammen med de andre.I dag da vi kom tilbake fra kiosken, gikk han ute på parkeringsplassen og såg på biler helt alene. Er det noke eg kan gjøre uten at det blir verre for han? Kva kan eg evt. gjør eller sei? Vil ikkje at han skal bli meir utilpass, men vil alikevel bry meg. Vi som ikkje er lærlinger er jo litt eldre enn han. Anonymous poster hash: 59db4...b14
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #2 Skrevet 19. mai 2014 Så bra du ønsker å gjøre noe med det Kan dere spise lunsj sammen med lærlingene? Da kan de som vil det gjøre det og han har noen å spise sammen med om de andre skal ut? Kanskje ikke det mest kreative rådet, men dytter i hvert fall tråden for deg Anonymous poster hash: 29a7a...efb
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 19. mai 2014 #3 Skrevet 19. mai 2014 Kan du ikke bare begynne å prate litt med ham da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå