Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #1 Skrevet 19. mai 2014 jeg har en Nespresso kapsel-maskin som lager nydelig kaffe. men av og til skal man lage til mange, så jeg må vel få meg en trakter også. Har på følelsen at det er Moccamaster som er best, men jeg tar kanskje feil? Anbefalinger? Anonymous poster hash: 4aa1a...71b
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #4 Skrevet 19. mai 2014 OK. Takk for svar. Blir vel Moccmaster, da. hi Anonymous poster hash: 4aa1a...71b
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #6 Skrevet 19. mai 2014 Stemmer i og sier Moccamaster, ja Anonymous poster hash: b4c1e...f3d
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #8 Skrevet 19. mai 2014 Moccamaster. Lite lyd. Rask god kaffe:-) Anonymous poster hash: f50a1...b55
Vaffelstrikk Skrevet 19. mai 2014 #10 Skrevet 19. mai 2014 Som over, men volumet er ikke så stort. Går jo an å kjøre flere runder da
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #11 Skrevet 19. mai 2014 Moccamaster Anonymous poster hash: 3bd4e...f2a
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #12 Skrevet 19. mai 2014 min svigermor har en moucamester, den er best sier hun. Anonymous poster hash: 25284...5b1
Anne-B. Skrevet 19. mai 2014 #13 Skrevet 19. mai 2014 Cafe Caprice. Husker ikke produsent. Jeg er ikke feinschmecker når det gjelder kaffe, men så god hjemmetraktet kaffe har jeg verken smakt før eller siden.
Anne-B. Skrevet 19. mai 2014 #14 Skrevet 19. mai 2014 Cafe Caprice. Husker ikke produsent. Jeg er ikke feinschmecker når det gjelder kaffe, men så god hjemmetraktet kaffe har jeg verken smakt før eller siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå