Gå til innhold

Hvilken kaffeTRAKTER anbefaler du?


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har en Nespresso kapsel-maskin som lager nydelig kaffe. men av og til skal man lage til mange, så jeg må vel få meg en trakter også.

 

Har på følelsen at det er Moccamaster som er best, men jeg tar kanskje feil?

 

Anbefalinger?



Anonymous poster hash: 4aa1a...71b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

OK. Takk for svar. Blir vel Moccmaster, da.

 

hi



Anonymous poster hash: 4aa1a...71b
Skrevet

Sier moccamaster jeg også :-)

Skrevet

Stemmer i og sier Moccamaster, ja :)



Anonymous poster hash: b4c1e...f3d
Skrevet

Moccamaster her også :D

Skrevet

Moccamaster. Lite lyd. Rask god kaffe:-)

 

Anonymous poster hash: f50a1...b55

Skrevet

Som over, men volumet er ikke så stort. Går jo an å kjøre flere runder da ;)

Skrevet

Moccamaster :)



Anonymous poster hash: 3bd4e...f2a
Skrevet

min svigermor har en moucamester, den er best sier hun.  :hoho:

 



Anonymous poster hash: 25284...5b1
Skrevet

Cafe Caprice. Husker ikke produsent. Jeg er ikke feinschmecker når det gjelder kaffe, men så god hjemmetraktet kaffe har jeg verken smakt før eller siden. :)

Skrevet

Cafe Caprice. Husker ikke produsent. Jeg er ikke feinschmecker når det gjelder kaffe, men så god hjemmetraktet kaffe har jeg verken smakt før eller siden. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...