Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det tøfler babyer kan ha på utendørs? (Når de står og holder seg fast i ting osv, babyer som ikke går enda). Så på skinntøfler, men de kan visst ikke brukes utendørs. Er snakk om på gress...kan ikke ha sko, går ikke enda.

Anonymous poster hash: 06d77...214

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har sånne stonz ( tror det heter det) posetøfler med litt såle. Ellers selger de jo billige "sko" på lindex, kappahl, hm og kjedebutikkene, som minner litt om disse skinntøflene. Bare at dette er ikke skinn, og kan brukes ute. På varme dager bruker vi bare vanlige sokker.

Skrevet

Jeg ville valgt noen tynne og lette førstegangssko, med god støtte. Spør etter hjelp i en skobutikk. :) Eller bare sånne skinntøffler.

Her kjøpte jeg noen billige sokketøffler, sånne med skinn, og brukte de utendørs, selv om de ikke kan brukes utendørs.. De ble selvsagt stygge under, men de funket for det.

Anonymous poster hash: a1652...41d
Skrevet

Tror stonz blir litt varmt om sommeren? Jepp, har sett sånne billige "sko", men de er litt stive? Skal google kjedebutikkene..

Skrevet

Hvorfor kan du ikke bruke skinntøfler ute? Har brukt det til alle mine.

Anonymous poster hash: e55eb...dd2

Skrevet

Hvorfor kan du ikke bruke skinntøfler ute? Har brukt det til alle mine.

Anonymous poster hash: e55eb...dd2

Det står at de kun kan brukes inne. Blir vel ødelagt eller noe sånt. Hadde jeg dog funnet et fintpar til 50-100kr kunne jeg nok brukt sem utendørs? :)

Skrevet

De blir litt fort slitt av det, og de er ikke så gode på beskyttelse mot for eksempel grus osv.. Skal ungen gå på veranda, terrase, gangvei osv, så er det nok ikke så farlig. :) Litt mindre beskyttet på for eksempel grusbane og grusvei..

Anonymous poster hash: a1652...41d
Skrevet

Jeg har brukt helt vanlige myke skinntøfler ute. Jenta mi brukte de ute i hele fjor sommer og klarte ikke å slite de ut. Hun brukte de også ute etter at hun begynte å gå så vil si at det skal litt til å slite de ut.

Anonymous poster hash: 1faa7...8c8

Skrevet

Søk på skinntøfler på ebay. Der koster de nesten ingenting.

Skrevet

Kanskje et dumt spm, men: Hvorfor kan ikke babyen ha på sko ute før den har lært seg å gå?

Anonymous poster hash: bc1fb...c50
Skrevet

Skal brukes på gress, da :) ikke gangvei og veranda.

Skrevet

Som uftest er det vel greit at han er barbent på denne tiden. Det er jo sjelden så lenge av gangen de står sån.

Anonymous poster hash: 3863c...bc0
Skrevet

Som uftest er det vel greit at han er barbent på denne tiden. Det er jo sjelden så lenge av gangen de står sån.

Anonymous poster hash: 3863c...bc0

Hva mener du? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...