Gå til innhold

erfaringer med p stav?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blør man mindre under mensen? Fordeler, ulemper?

Anonymous poster hash: 6b0dc...5a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det i 2 år. Veldig lettvint, for man slipper å tenke på prevensjon. Jeg hadde litt uregelmessige blødninger, men blødde ikke så mye. Men jeg fikk veldig lite sexlyst. Tenkte det var fordi jeg var en sliten småbarnsmor, men da jeg fjernet p-staven ble alt annerledes. Gikk fra å orke sex en gang eller to i uka, til en gang eller to om dagen. Så aldri mer! Andre har sikkert andre erfaringer :-)

Skrevet

Jeg mistet mensen etter 3 mnd. Men har lite sexlyst, og gått MYE opp i vekt.

Anonymous poster hash: 4c251...5d0

Skrevet

Desverre samme erfaring på meg som Cat_Woman. Uregelmessige blødninger og omtrent ikke eksisterende sex lyst..

jeg ble i tillegg generellt litt nedfor hele tiden.

Anonymous poster hash: 02efd...86a
Skrevet

Det positive med den er at det er enkelt, så man slipper å huske å ta pillen osv. Og det skal være en mild form for prevensjon, altså bedre for kroppen enn vanlig p-pille.

Jeg har blødd som vanlig med p-stav, men jeg hører at noen mister menstruasjonen helt.

Jeg må ta den ut snart, og kommer da til å gå over til minipille.

Anonymous poster hash: 2adf7...084
Skrevet

Første året hadde jeg veldig lite blødning, så det var greit, men så begynte jeg å småblø oftere og oftere... pluss mangel på sexlyst.. veldig dårlig for sexlivet med andre ord.

Desverre så slet legen litt med å fjerne den i tilegg, så har et stygt arr.

Ellers så var det kjempedeilig å slippe å tenke på prevansjon.. så hadde den faktisk i tre år.

Om du fungerer bra på minipiller så fungerer den nok mye bedre for deg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...