Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #1 Skrevet 19. mai 2014 Jeg og en vennine av meg lagde en avtale om å jogge sammen mandager og onsdager. Nå fikk jeg en melding av henne at hun fikk tlf fra en annen venninne som ville at de to skulle gå sammen tidligere idag. Og hun sa da at hun hadde svart ja, og hadde glemt vår avtale. Hun sa hun skulle ringe hvis det ikke ble noe av, og kunne bli med meg hvis hun ikke dro dit. Jeg synes det var veldig dårlig gjort av henne. Føler meg ditchet. Jeg tror ikke hun hadde glemt det, fordi vi jogget i forrige uke. Vi har også snakket sammen mye om dette. Jeg er så sint nå!!!! Hvordan hadde dere reagert ? Og hvordan forholde seg til henne videre? En avtale er en avtale synes nå jeg! Anonymous poster hash: 6b7cc...55a Anonymous poster hash: 6b7cc...55a
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #2 Skrevet 19. mai 2014 Herregud..snakk om storm i vannglass! Ikke rart det er krig i verden. Snakk om å overreagere. Anonymous poster hash: 3284f...129
Gjest Julia1984 Skrevet 19. mai 2014 #3 Skrevet 19. mai 2014 Her synes jeg du overreagerer deluxe. Jeg vet liksom ikke hva jeg skal svare for det var da maken til reaksjon hos deg.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #5 Skrevet 19. mai 2014 Jo kanskje jeg overreagerer. Det er derfor jeg spør hvordan dere hadde reagert ? De andre er hjemmeværende mens jeg jobber. Så de skal dra på dagen. Anonymous poster hash: 6b7cc...55a
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #6 Skrevet 19. mai 2014 Jeg synes det var ufint, men tror ikke jeg hadde satt himmel og jord i bevegelse. Ta hennes ord for god fisk (at hun hadde glemt det). Hvis det er en "vane" hun har, hadde jeg sluttet å lage avtaler med henne. Anonymous poster hash: 85366...864
RosaParasoll Skrevet 19. mai 2014 #7 Skrevet 19. mai 2014 Hvis dette er første avtalen hun bryter, hadde jeg ikke brydd meg så fælt. Kjipt at det ikke ble noe jogging sammen med henne, men finn noe bra musikk og jogg alene da. Jeg synes det er best. Men dersom hun fortsetter å bryte avtaler dere har, kan du jo ta det opp med henne.
Cat_Woman Skrevet 19. mai 2014 #8 Skrevet 19. mai 2014 Hadde tenkt: "ok, det var synd. Da løper jeg alene i dag, også ses vi på onsdag".
førskolelæreren Skrevet 19. mai 2014 #9 Skrevet 19. mai 2014 Hadde tenkt gjennom om jeg også kunne blitt med dem to eller så hadde jeg dratt alene på ettermiddagen og tenkt at vi sees på onsdag igjen
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #10 Skrevet 19. mai 2014 Takk for innspill. Jeg overreagerer kanskje litt. Det hjalp å skrive her. Anonymous poster hash: 6b7cc...55a
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #11 Skrevet 19. mai 2014 Overreagerer litt? Lurer på hvordan du er i andre sammenheng ting ikke går etter planen....hjelpes! Anonymous poster hash: 3284f...129
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #12 Skrevet 19. mai 2014 Da hadde jeg jogget alene i dag, men prøvd å finne en annen og jogge med i fremtiden hvis det er viktig å jogge sammen med noen. Jeg ville nok ikke kastet bort min trening på noen som heller vil gå hvis de finner noen andre og gå sammen med. Anonymous poster hash: 69e37...58f
Morshjertet <3 Skrevet 19. mai 2014 #13 Skrevet 19. mai 2014 Skjønner deg godt jeg. Dere har jo en avtale, og den bryter hun. Og hun bryter den for å gjøre det samme med en annen. Hadde det vært det at hun ikke orket, eller noe annet hadde kommet i veien. Men hun skal det samme, men ikke med den hun i utgangspunktet hadde avtalt med.
me_87 Skrevet 19. mai 2014 #14 Skrevet 19. mai 2014 Jeg hadde nok syns det var kjedelig at det ikke ble noe av avtalen men hadde ikke blitt sint.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #15 Skrevet 19. mai 2014 Hadde nok også følt meg litt ditchet, hadde tekt at hun heller ville løpe med hun andre enn med meg. Men man må vel bare ikke bry seg, løpe alene den dagen og så møte venninnen til neste økt. Si til venninnen din at dere kanskje kan begynne å løpe sammen alle tre. Anonymous poster hash: f44f9...aaf
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #16 Skrevet 19. mai 2014 Takk for forståelsen Morshjertet, og takk til alle andre som har svart.. Pleier ikke å bli så sint til vanlig, på slike ting. HAr nok en dårlig dag idag, i tillegg til at jeg er i den tida i måneden, der man er ekstra hormonell. (lol) Bra at jeg skrev her, slik at jeg nå slipper å bruke mer tid og energi på dette tullet. Ut å løpe skal jeg! Anonymous poster hash: 6b7cc...55a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå