Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #1 Skrevet 19. mai 2014 Jeg må bare dele gleden min! jeg er så stolt av meg selv for første gang på 5 år! Jeg har klart å gå ned 12 kg! jeg har klart å gjøre om livsstilen min og blitt mere aktiv og jeg har fanken meg klart å gå ned 12 kg! jeg veide hele 117 kg og nå veier jeg 105kg! jeg skal under 100 før sommerferien og jeg skal ned og ikke opp i sommer! jeg er så lykkelig og motivert for nå ser jeg virkelig resultater fordi jeg faktisk ENDRET livsstilen! Jeg gikk opp fra 70 kg til 101 kg under graviditeten, resten la jeg på meg pga latskap! Så endelig har jeg for store klær og endelig kan jeg gråte gledestårer istedenfor å gråte over at jeg bare blir større! Jippi! Måtte bare dele min glede! Anonymous poster hash: fb6a9...093
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #3 Skrevet 19. mai 2014 Gratulerer. Hva har du endret, hva spiser du og hvordan mosjonerer d? Anonymous poster hash: 16e46...1d3
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #4 Skrevet 19. mai 2014 Gratulerer Flink du er! Anonymous poster hash: 7e68e...57f
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #5 Skrevet 19. mai 2014 Hi her. Jeg har begynt med livsstilen 5:2 og den er fantastisk! jeg føler meg så bra og den fungerte virkelig for meg og passet livsstilen min, nå har jeg jo jeg tatt litt av siden jeg ønsket en større vektreduksjon raskt, så jeg faster 4 dager i uka og koser meg 3 dager, men jeg overspiser ikke de 3 dagene, men jeg koser meg med hva jeg vil med måte : ) Jeg har til nå bare gått tur hver dag i 30 min og jeg har også en veldig fysisk jobb så jeg har jo fått brynet meg der også : ) Nå skal jeg begynne med styrketrening og bygge muskler og jeg skal bruke strikk og jogge og gå på fjelltopper nå som det begynner å bli tørt i fjellet : ) Anonymous poster hash: fb6a9...093
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #8 Skrevet 19. mai 2014 Takk takk Det er virkelig deilig! Nå har jeg bestilt masse turklær og turutstyr, så fjellet here we come! Hi Anonymous poster hash: fb6a9...093
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #9 Skrevet 19. mai 2014 Så flink du har vært:) hvor mange uker har du brukt på de 12 kg? Stå på 👍 Anonymous poster hash: 37a2d...770
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #10 Skrevet 19. mai 2014 Ført gikk jeg ned 5 kg da brukte jeg 1.5 mnd, da spiste jeg normalt og kanskje litt som jeg ikke burde og da trente jeg 1 time 4 ganger i uken. Nå har jeg mistet 5 kg på 2 uker og det har vært minimalt med trening, men jeg har vært mye i aktivitet på jobb som er tungt arbeid, men jeg fastet 4 dager, altså jeg spiste bare lunsj og middag og lite, beregnet ikke nøyaktig 500 kalorier slik man egentlig skal. Så da gikk jeg ned 5 kg : ) men drikk MASSE vann : ) Anonymous poster hash: fb6a9...093
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #11 Skrevet 19. mai 2014 jeg mente at jeg gikk ned 7 kg på to uker. Når jeg har kommet under 100 slik som jeg ønsket før sommeren, så skal jeg gå over til 2 fastedager, det er litt ekstremt med 4 fastedager for man vil jo ikke ha skinn hengende til knærne kroppen må få tid til å stramme seg opp med trening : ) Hi Anonymous poster hash: fb6a9...093
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå