Gå til innhold

Sug lut

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sinna i dag ? :)

Anonymous poster hash: f14f3...29e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må vi ha en egen tråd for dette?! Er det ikke bare å sende en PM om du er så nysgjerrig?

Skrevet

Enig med hun over,idiotisk tråd... Er du en lesbisk stalker eller noe?

Anonymous poster hash: 8fa0f...e60

Skrevet

Mannen hennes er sikkert på vift nå igjen, og hun prøver å få ut dampen her på andre mens hun innbiller seg selv at det faktum at mannen humper rundt er fint og flott :)

Anonymous poster hash: 73182...535
Skrevet

Ups trodde man fikk velge tema selv jeg *dumme meg*. Jeg velger å like sug lut i all offentlighet og hvis du ikke liker det så får du slite med det selv :) HI

Skrevet

Hvorfor så opphengt i sug lut... mekelige folk altså

Anonymous poster hash: ef828...f06

Skrevet

Og når jeg må pløye meg gjennom et visst antall fotballfrue tråder, og bunad meg her og der. Så forbeholder jeg meg retten til å stille et spørsmål her i dag. Dere er vel de samme som uffer seg igjennom "tåpelige" fb - statuser. Det beste hadde vel vært om vi alle hadde samme meninger og interesser. HI

Skrevet

Denne tråden oser sjalusi :D

Skrevet

Denne tråden oser sjalusi :D

Ja, det er sånn alltid, når man er uenig i noe eller kritiserer noen så MÅ man være sjalu. Jeg er ikke sjalu siden hun ikke er min partner som ser på andre. Det riktige ordet du leter etter er "misunnelse". Dessverre er ikke jeg misunnelig på henne heller, jeg kjenner ikke henne, vet ikke hvordan hun bor, hva hun tjener, hvordan hun ser ut. Hvordan kan man være misunnelig på folk du overhode ikke vet hvem er?

Anonymous poster hash: 73182...535

Skrevet

Du er misunnelig fordi jeg har laget en tråd om henne og ikke deg :D

Skrevet

Jeg synes nå SugLut virker som en kul dame som skriver mye bra her, men om jeg skulle ha en veldig interesse for dagsformen hennes, så hadde jeg ikke laget en egen tråd, da det ikke er noe å diskutere. Og selv om det florerer av andre idiotiske tråder her (fotballfruer og andre bloggere) så trenger man jo ikke bidra med mer drit.

Men ja, man står fritt til å opprette en ny tråd om absolutt hva som helst. Og da må man nesten forvente tilbakemeldinger, både av den ønskede sorten og den uønskede.

Skrevet

Tråden er vel da idiotisk fordi DU mener den er det ? Jeg liker den! Så da må det være en bra tråd. Alt er vel relativt.

Skrevet

Hva er greia med mannen hennes da? Det er flere poster han er nevnt i.

Anonymous poster hash: c0a95...b77

Skrevet

sug lut har en veldig kjekk mann :)

Anonymous poster hash: 885e1...a39
Skrevet

Sug lut er drit sur hele tiden.

Anonymous poster hash: ef715...415
Skrevet

Oh lucky her :) da er vel Sug Lut fin selv da .

Anonymous poster hash: c0a95...b77

Skrevet

Det er da ikke luten sin feil at folk mangler humor, for ikke å si iq.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...