Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #1 Skrevet 19. mai 2014 Og nei, jeg skjuler meg ikke, jeg går i basseng med barna, har på fine klær og er ikke sjenert. Men jeg hater kroppen min. Det er så mye galt med den som jeg ikke får gjort noe med: * vitiligo over store deler av kroppen * mye hårvekst overalt * delte magemuskler med brokk etter fødslene med MASSE overflødig hud * pistrete hår som ingen frisør har klart å få i orden * tåler ikke linser så må gå med briller, noe jeg ikke kler * bittesmå pupper som henger og ikke står i forhold til brede hofter * rar forme på rompa som gjør at den peker nedover (den har ALLTID gjort det, selv da jeg var topptrent i tenårene og tok 120 kilo i knebøy). Har aldri opplevd å få noe særlig oppmerksomhet fra menn. Min samboer avviser meg ofte seksuelt siden han sikkert ikke klarer å tenne på meg. Og nei, jeg har ikke en gang dårlig selvtillit! Kan synes at jeg ser pen ut hvis jeg pynter meg, kler meg pent, men blir skuffet hver gang ingen andre synes det samme. Noen i samme situasjon? Anonymous poster hash: be1f5...38e
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #2 Skrevet 19. mai 2014 Virkelig ingen andre stygger her på forumet? Bare meg? Anonymous poster hash: be1f5...38e
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #3 Skrevet 19. mai 2014 Jeg er ikke særlig pen. Er morsom, sosial, åpen og kommer lett i kontakt med andre, men pen er jeg ikke. Har aldri vært pen eller fått noe oppmerksomhet fra menn. Havner i "venninneboksen" og har slått meg til ro med at jeg skal være singel for resten av livet. Anonymous poster hash: 3b789...2c4
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #4 Skrevet 19. mai 2014 Jeg hater også kroppen min Har trent i alle år så hadde en fin og veltrent kropp, men så ble jeg syk. Nå har jeg - Stygg og misformet rumpe - Pupper som sitter langt fra hverandre og har begynt å henge - 30 kilo for mye på grunn av diverse medisiner pga sykdom - Masse operasjonsarr og andre arr - Cellulitter og strekkmerker. Strekkmerkene fikk jeg da jeg var 12-13 år så har begynt å blekne heldigvis - Er bred og veldig gutteformet i kroppen - Masse stygg mørk hårvekst steder det ikke skal være hår - Konstant masse kviser - Eksem på ulike steder og masse blodutredelser Anonymous poster hash: 2a947...f39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå