Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #1 Skrevet 19. mai 2014 Hei igjen. Nå prøvde jrg i går og ta iniativ til sex. Det ble et fint og litt deilig forspill. Men så kom vi til akten. Så dabben snabben av. Da va det slutt. Det hele varte i 10 minutter max.. derav 3 minutter i akten... Vi har ikke hatt sex på over en måned. Så jeg ble jo skuffet igjen. Men. Jeg spurte han om han ikke kunne gjøre sånn som før, da holdt han seg stiv leeeenge og det var deilig sammen. Fikk til svar" ja tenker du på det jeg kun gjorde den ene gangen, nei de to gangene mener jeg" ... ehm ikke helt svarte jeg. Men hva du nå enn gjorde før når sexen var bra. De to gangene var det første han tenkte på. Ha hadde "jevnlig" ( sex med ei anna jente)på video chatt på tlf of skype og msn. men etter han kutta ho ut og jeg fulgte med på han linsom. Var mer ops. Har sexen bare blitt mer og mer "uintressangt" for han. Og dårlig for meg.. hva betyr det?? Anonymous poster hash: 834c0...246
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #2 Skrevet 19. mai 2014 Tenkte ikke på det. Kunne ha svart i den andre tråden min. Det er meg som la på meg 30 kg på et år og får. Spis mer spis mer. Kos deg. Du fortjener det. Osv osv.. Anonymous poster hash: 834c0...246
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 19. mai 2014 #3 Skrevet 19. mai 2014 Hvis han trenger å være utro (jeg mener at sex med andre er utroskap, uansett om det er live eller på nett, så elsker han ikke deg og tenner ikke på deg. Han får den opp sammen med deg bare når han har friskt minne etter den andre dama han hadde sex med, og forestiller seg henne mens han har sex med deg. Kvitt deg med hele dritten og la ham pule på hvem han vil, mens du leter etter en mann som elsker deg og vil ha sex med deg, og som ikke trenger andre damer for å få den opp.
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 19. mai 2014 #4 Skrevet 19. mai 2014 Tenkte ikke på det. Kunne ha svart i den andre tråden min. Det er meg som la på meg 30 kg på et år og får. Spis mer spis mer. Kos deg. Du fortjener det. Osv osv.. Anonymous poster hash: 834c0...246 Leste ikke den andre tråden, men hvis han forer deg så du blir tjukk samtidig som han har sex med andre, men ikke vil gå fra deg, så prøver han å gjøre deg uattraktiv for andre menn slik at du ikke tør forlate ham. Slank deg og dump dritten.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #5 Skrevet 19. mai 2014 Kan den dabbe av fordi han holder igjen utløsningen. For det var det han selv sa. Og herreguuud å han fikk sagt klart i fra at han vil ikke ty til andre damer. Jeg er den peneste og han elsker meg og ta på meg osv.. Anonymous poster hash: 834c0...246
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 19. mai 2014 #6 Skrevet 19. mai 2014 Kan den dabbe av fordi han holder igjen utløsningen. For det var det han selv sa. Og herreguuud å han fikk sagt klart i fra at han vil ikke ty til andre damer. Jeg er den peneste og han elsker meg og ta på meg osv.. Anonymous poster hash: 834c0...246 Hvorfor har han nettsex med annen dame, og klarer ikke tenne på deg når han har kuttet henne ut? Menn sier hva som helst for å lure kvinner, man må ikke høre på ordene, men se på handlingene. spriker ord og handlinger, så er det handlinger som gjelder.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #7 Skrevet 19. mai 2014 Kan den dabbe av fordi han holder igjen utløsningen. For det var det han selv sa. Og herreguuud å han fikk sagt klart i fra at han vil ikke ty til andre damer. Jeg er den peneste og han elsker meg og ta på meg osv.. Anonymous poster hash: 834c0...246 Hvorfor har han nettsex med annen dame, og klarer ikke tenne på deg når han har kuttet henne ut? Menn sier hva som helst for å lure kvinner, man må ikke høre på ordene, men se på handlingene. spriker ord og handlinger, så er det handlinger som gjelder. Huff.. Anonymous poster hash: 834c0...246
Virginia. Skrevet 19. mai 2014 #8 Skrevet 19. mai 2014 Tenkte ikke på det. Kunne ha svart i den andre tråden min. Det er meg som la på meg 30 kg på et år og får. Spis mer spis mer. Kos deg. Du fortjener det. Osv osv.. Anonymous poster hash: 834c0...246 Leste ikke den andre tråden, men hvis han forer deg så du blir tjukk samtidig som han har sex med andre, men ikke vil gå fra deg, så prøver han å gjøre deg uattraktiv for andre menn slik at du ikke tør forlate ham. Slank deg og dump dritten. Høres nesten ut som et slags hore/ madonna-kompleks.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #9 Skrevet 19. mai 2014 Tenkte ikke på det. Kunne ha svart i den andre tråden min. Det er meg som la på meg 30 kg på et år og får. Spis mer spis mer. Kos deg. Du fortjener det. Osv osv.. Anonymous poster hash: 834c0...246 Leste ikke den andre tråden, men hvis han forer deg så du blir tjukk samtidig som han har sex med andre, men ikke vil gå fra deg, så prøver han å gjøre deg uattraktiv for andre menn slik at du ikke tør forlate ham. Slank deg og dump dritten. Høres nesten ut som et slags hore/ madonna-kompleks. Vet ikke helt hva du mener med det. ?? Anonymous poster hash: 834c0...246
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå