Gå til innhold

Sooooooooooooool! Mandaaaag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fredfull morra

Fuglesang

Sommerklær

To biter jobb allerede unnagjort

Veldig pen stue

Verdens fineste hage

Superlimt loppiskeramikk ser ut til å holde

-og ikke minst: så vidt jeg kan forstå fra kalender og annet er dette en helt fredelig uke der ingenting skjer! Ergo går det herved ut invitasjon til alt folket om innskriving i vinmanntall, jeg vil drikke kveldsvin på balkongen hele uka og tar gjerne selskap!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sol her også. Jeg hadde nesten glemt hvor pent alt ser ut i sollys. Vi skal være mest mulig utendørs i dag. Det er meldt opp til 16 grader, så det må nytes. Lillegull skal få slippe vinterdress, og en glad gutt skal få slippe å pakkes inn i ull for første gang i år. Det føles nesten som sommer. I morgen går det tilbake til grått og kaldt, og det varer så langt fremover som værmeldingen melder, så denne herlige soldagen skal vi bruke godt. Vi er ikke redd for dårlig vær her i nord, men vi er sannelig glad i godvær, når fenomenet en skjelden gang oppstår.

Skrevet

Prøver en helpositiv vri idag jeg også da

Mandag er starten på en ny uke. Dvs en hel uke har gått og vi er nærmere alt det jeg ser frem mot mens jeg nyter vår og noen dager sommer.

Alle er ute av huset. Jeg skal snart på besøk til en av mine beste venninner og skravle hele dagen.

De melder fint vær fremover.

Klærne fra h&m kan ikke være langt unna.

Den dårlige matlysten viser på vekta. Selv små resultater er resultater.

Nå har mannen reist og jeg kan legge meg når jeg vil uten å bli vekket når han legger seg eller bli fristet til å være lenger oppe.

Dugnaden på 17.mai gikk så fint at jeg ikke gruer meg til neste gang.

Jeg drikker dessverre ikke vin. Akkurat nå drikker jeg ikke alkohol i det hele. Jeg kan være sjåfør om dere vil ut og vise de nydelige kjolene deres eller kjøre hjem de som ikke overnatter :D

Skrevet

Møkka mandag!

Drekka?

Skrevet

Møkka mandag!

Klem til deg! 

Skrevet

Sol i går og sol i dag, regn i natt gjør at alle frøene som kom i jorda i går får veksthjelp. 

Lite menneske med verdens største flis under foten og mamma får den ikke ut. Legetime om noen timer. 

Epletrærne blomster så fint.

Grønt gress med masse kirsebærblomster som har blåst av treet

Japansk kirsebærtre med masse blomster allerede året etter jeg kjøpte det. 

Størsteungen er tilbake etter fin Comeniustur til Spania og er så fornøyd

Skrevet

Møkka mandag!

Drekka?

Jepp kom hit og la oss tømme barskapet. Husk å be deg fri en uke fra jobben.

Skrevet

Å sukk! Nydelig morgen før tidenes traveluke. Her skal bursdagsfeiring og fotballkamper, vanlige treninger og kveldsvakter avvikles i skjønn harmoni, og herr skal selvfølgelig reise en tur som vanlig.

Vin får jeg prøve meg på i neste uke.

Men, - jeg er fremdeles hoppende glad for at bunaden satt som et skudd på 17.mai!

Skrevet

Ah, nok en herlig og travel uke i mai! Den favner både besøksdag på skolen for skolestarteren og klassetur for 7ende klassingen (som jeg får være med på - hurra!). Samt foreldremøte og fotballkamp i tilleg til de vanlige aktivitetene. Neste uke er like fullpakket og i juni blir det vel å gå fra den ene sommeravslutningen til den andre... Ledig rundt st.hans da kanskje?

Heldigvis fikk man ladet batteriene til maks i går! :D

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Elsk:

Rolig dag på jobben i dag gir rolig start på uken

Hat:

Rolig dag på jobben er litt kjedelig egentlig

Hat:

Hodeverk

Elsk:

God tid til å drikke masse kaffe, som igjen hjelper på hodeverk

Elsk:

Sola skinner bak et slør med grå skyer som skulle lette utover dagen

Hat:

Et slør med grå skyer som ikke enda er lettet

God mandag :blomst:

Skrevet

Elsk:

Rolig på jobb, det trenger jeg etter natta.

Hat:

Midi som har hostet hele natten og holdt seg selv og resten av familien våkne. Og som hadde feber på morgenkvisten. Igjen.

Elsk:

Deilig brokkolisuppe til lunsj.

Hat:

Spiste altfor mye skit i helga. Som viser seg på vekta.

Elsk:

Kettlebelltrening med damene på jobb i dag, ergo forsvinner litt av skiten fra helga. Dessuten får jeg meg min helt egen, råååååsa kettlebell og råååååååsa håndleddsbeskyttere i dag, så jeg kan begynne å trene hjemme også. Wiiiiiii!

Hat:

Gruer meg til midiens lymfe-ultralyd på fredag. Selv om vi satser på at alt er ok. Jeg er sjeldent hysterisk for noe som helst, men når det gjelder ungene mine, er saken en helt annen.

Elsk:

Mannen skal på gutteklubb ikveld, det betyr at jeg har fjernkontrollen for meg selv, og kan se tullete tv-serier. Får bare håpe ungene er greie å legge, minien har vært helt grusom de siste kveldene. Krysser fingra!

God mandag til alle ! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...