Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #1 Skrevet 18. mai 2014 Jeg har det ikke lett om dagen.Føler virkelig at alt går i mot meg.Mamma har hatt hjerteinfarkt nylig.Nærmeste familie har fått kreft med spredning og blodpropp i lungene.Vi har et barn på et år og forholdet til meg og mannen skranter.Vi bare krangler og skriker til hverandre. Jeg har en jobb jeg ikke trives så godt i.Jeg står på og jobber, tar på meg ekstra, hjelper til men får null tilbake.Kollegaer går å sier ting om meg som ikke er sant.Sjefen sier at han ikke bryr seg og ber meg om å ikke tenke på det..Jeg er utslitt...... Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre akkurat nå. Anonymous poster hash: f9c3f...9f9
Cat.68 Skrevet 18. mai 2014 #2 Skrevet 18. mai 2014 Det du kanskje aller først skal gjøre er å slutte å ta på deg disse ekstra vaktene nå som du har det vanskelig. Det kan høres ut som om du er på vei inn i en depressjon og da er det lite lurt å drive rovdrift på seg selv. Du har hatt det veldig tøfft en tid nå, og du bør be om litt hjelp og avlastning. Trur det kan være lurt av deg å kontakte legen for å finne ut om du er gått inn i en depressjon for den bør behandles, så vil han utfra det avgjøre om du trenger en sykemelding eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå