Gå til innhold

Leste innlegget om overgrep...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og kom til å tenke på en episode som hendte for 6år siden.

Jeg har kun fortalt et fåtall personer om dette.

Jeg var 18år, nysingel og akkorat flytta tilbake til hjemstedet mitt etter et år borte på skole. Jeg ble da invitert ut av en som var med i vennegjengen jeg hadde begynt være med her, generelt veldig hyggelig og god gjeng men mye kan sjule seg bak fasaden til folk.

Hvertfall så synest jeg ikke han var så interessang og det ble aldri mer en en date, ingen sex ikke noe. Jeg hadde flere venninner også i denne gjengen som jeg har kjent siden jeg var liten.

En kveld var vi på fest, jeg hadde egen leilighet og han jeg hadde vert ute med ønsket være med meg hjem. Jeg sa da tidlig på kvelden at jeg ville ikke ha han med meg, det kom ikke på tale. Senere på kvelden ble jeg alt for full, og fikk skyss hjem med en venninne som skulle gå. Jeg satt helt bak i bilen og fikk da ikke med meg at han hadde også blitt med. Da jeg kom hjem til meg hoppet han utav bilen og jeg sa flere ganger jeg ikke ønsket ha han der. Jeg gikk hjem og la meg og tenkte ikke mer over det.

Men han hadde visst andre planer og følgte etter meg inn på soverommet etter jeg hadde lagt meg. Han begynte klå og tafse, jeg sa nei med det lille jeg hadde av motstand. Prøvde dytte han vek, men kroppen svikta.

Har aldri følt meg så maktesløs, kjenne den store tunge mannekoppen over seg, min kropp vil ikke fungere men hjernen er til stede! Det er det mest vemmelige jeg har opplevd!!

Etterpå lå jeg bare der, tror jeg var våken så godt som hele tiden. Jeg bare lå der som en skitten klut og stirret i veggen.

Da han gikk fikk jeg krøpet (klarte ikke gå) inn på bade der jeg kastet opp flere ganger før jeg bare satt meg i dysjen og lot det renne til det ble kaldt. Kastet opp hele dagen, og jeg så ikke på han eller forholdt meg til han eller vennene hans på over et år etter det.

Jeg føler meg skyldig men vet ikke hvorfor, føler at jeg ikke kunne gjøre noe med det siden han er en så grei fyr i alles øyne rundtom i bygda. Jeg turte aldri si ifra fordi jeg var redd for at det skulle ende med at jeg løy. Det verste er at han har gått rundt og skøtet av dette i ettertid!

Kan dette bekreftes som et overgrep/voldtekt? Jeg har aldri turt innrømme det for meg selv, men kansje jeg kan det nå som jeg har delt historien med noen anonymt...

Anonymous poster hash: 0bab0...0d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det var definitivt en voldtekt. 

Anonymous poster hash: 886a5...9d4
Skrevet

Uten tvil voldtekt :(

Skrevet

Jeg vil også si dette var voldtekt. Men skjønner ikke helt hvorfor han fikk bli med deg inn? Han fulgte etter deg til soverommet sier du, men gikk det ikke an å stoppe ham ved ytterdøra? Tvang han seg inn der?

Anonymous poster hash: 23729...9bb

Skrevet

Jeg vil også si dette var voldtekt. Men skjønner ikke helt hvorfor han fikk bli med deg inn? Han fulgte etter deg til soverommet sier du, men gikk det ikke an å stoppe ham ved ytterdøra? Tvang han seg inn der?

Anonymous poster hash: 23729...9bb

Hva mener du at det har med saken å gjøre? Spiller det noen rolle? Han voldtok henne, det er det som er poenget her. Om så HI hadde latt ham sove på sofaen, eller for den saks skyld ved siden av henne i senga, så hadde det like fullt vært en voldtekt.

Anonymous poster hash: 886a5...9d4

Skrevet

Føler med deg... Tragisk opplevelse du har hatt, voldtatt i eget hjem. Sender varme tanker og en god klem!

Hilsen HI i overgrepsinnlegget jeg tror du refererer til.

Anonymous poster hash: 8f863...dc5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...