Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #1 Skrevet 18. mai 2014 Jeg spiser omtrent 2-400 g smågodt/sjokolade hver dag Ønsker å gå ned i vekt. Noen som har vært i samme situasjon, kuttet snopet, og fått en vektnedgang? Jeg spiser normal sunn mat til måltider. Anonymous poster hash: ab2a5...c47
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #2 Skrevet 18. mai 2014 Mitt tips: Bruk Lifesum-appen, der du legger inn alt du spiser og få beregnet kaloriinnholdet. Bare det å bli klar over hvor mange kalorier som var i de daglige utskeielsene mine var motivasjon god nok til å få meg til å legge om vanene. Anonymous poster hash: c6f5d...1c9
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #3 Skrevet 18. mai 2014 Liker ikke snop noe særlig, så om jeg tar en bit en dag blir det med den biten. Blir kvalm av store mengder, tennene blir jo hårete av alt sukkeret.. Usj. Er ikke glad i chips heller, ekkelt og fettete. Jeg PLEIDE å spise mer når jeg var yngre, men begynte å fortelle meg selv hvor ekkelt det er å spise seg feit på sukker, og sluttet kjapt. Var sånn jeg måtte gjøre det for å miste lysten.. Anonymous poster hash: dcc0b...a55
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #4 Skrevet 19. mai 2014 Jeg har kuttet ut og etter to uker har jeg ikke lenger lyst på snop. Blir nesten litt kvalm v tanken. Og jeg var et godtemonster! Hadde avtalt med meg selv at jeg kunne spise snop på lørdager, men selv det frister ikke lenger nå etter 8 uker. Du må bare komme over kneika, og passe på å spise sunt og variert så kroppen ikke får sug fordi den mangler et eller annet. Anonymous poster hash: 43d9c...4ed
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #5 Skrevet 19. mai 2014 Jeg er ikke overvektig, men har kuttet ut snop i hverdagen fra i dag av.. Jeg håper å kjenne en renere følelse i kroppen når alt er ute! :-) Anonymous poster hash: afdbb...2f2
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #6 Skrevet 19. mai 2014 Ja. Kuttet det ut i februar, og har gått ned 5.5 kg Spiser snop i helgene, og vanlig mat ellers Anonymous poster hash: a80eb...f03
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #7 Skrevet 19. mai 2014 Det sluttet vi med da vi fikk vårt første barn for over 7 år siden for å være gode eksempler... Sjesker aldri i uka, men lørdag spiser vi alt vi vil. Og søndag spiser vi restene av det - blir d mer igjen skal det i søpla. Vi spiste ikke mye søtt i uka fra før, så vi merket ikke noe spesielt på vekta. Men vi merket av søtsuget forsvant etter et par uker uten Anonymous poster hash: cac74...29c
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #8 Skrevet 19. mai 2014 Jeg spiser omtrent 2-400 g smågodt/sjokolade hver dag Ønsker å gå ned i vekt. Noen som har vært i samme situasjon, kuttet snopet, og fått en vektnedgang? Jeg spiser normal sunn mat til måltider. Anonymous poster hash: ab2a5...c47 Du vil garantert gå ned i vekt hvis du kutter ut snop. Vanvittig mye du spiser i uka da? Blir nok tøft og siden du er så vant med å spise så store mengder med sukker så vil jeg anbefale deg å trappe ned først. Å kutte ut sukker brått vil gi deg hodepine og gjøre deg uvel. Kroppen din er jo avhengig. Begynn med å kjøpe kun 100gram per dag, vær streng og så kutt det ut etter en uke. Anonymous poster hash: d6359...63c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå